Bazı erkeklerin kadınları ikna cümlelerinin Başında; Bu hayata bir daha gelmeyeceksin, "anı" yaşa, erteleme! Cümlesi geliyor. Bu tehlikeli olan cümlenin etki gücü çok yüksek dikkat edilmesi gerekiyor. Sonra ne mi oluyor; Kandırılan kadın erkek gittikten sonra geçmişte kaldığı için an'ı yaşayamıyor.
Özellikle sosyal medya ağlarında, mesaj kutularının içinde bolca olan o cümle nedir?
Sosyal medya ağlarında, mesaj kutularının içinde bolca olan o "cümle"nedir?
Sosyal medya , manipülasyon , yalan , sahtekarlık ve ütopik bir dünya için biçilmiş kaftandır. Bizim gibi nispeten yaşını almış insanlara etkisi az olabilir ama genç dimağlara zehir saçtığı bir gerçek. Bana kalırsa , önümüzdeki yıllarda , sosyal medya kullanımı , riskleri ve avantajları gibi ders konuları işlenmeli.
KS'de çok oluyor bu. Ergen kız çocuğu soruyor, ben daha hiç cinsellik yaşamadım. ben anormaliyim? sizce yaşamalımayım diye soruyor. erkekler de anı yaşa , yaşamalısın, kimseye hesap verme yükümlülüğün yok. sen özgürsün diyerek kandırılıyor. Ulan bir gün şeriatçı kesileceğim burada, sırf bu algılara karşı idrak ve irşat çalışmalarına soyunacağım.
konustugum konusacagim hic bir kadinin benden yana zarar gormemesi adina buyuk ozveride bulunurum burna neysem ozelde gercekde oyum cunki insan dunyasinin rengi kadin ve cocuklardir
Sanırım şöyle bişey oluyor ; "sen özüvenli, ne yaptığını gayet iyi bilen bi hatunsun, ilk defa böyle bişey hissediyorum" cümleleri çok cazip geldiği için hooop cevap yaz duygusu. O bi yem oysaki. Zannettiği şeye kapıldıktan sonra ortada bakıyor ki sadece bi boşluk. Gerçekten üzücü