Bir sürü güzel Türk kızı varken neden hiç yakışıklı Türk erkeği yok?

Hayatımda sadece aşırı yakışıklı diyebileceğim bir erkek gördüm o da Boşnak göçmeniymiş. Pazar günü manga konserine gittim aman yarabbi Tüm kızlar olay süper ötesi kendi kendime tribe girdim. Kadın olduğumdan mütevellit birazda erkek keseyim dedim bir tanecik bile yakışıklı erkek yok hepsi tek tip. Orta boy yüzün yarısı sakal kara kaş kara göz göbek bir de bu halleri ile türk kızlarına laf atarlar. Şimdi yorumlarda herkes çok yakışıklı olur alıcı gözü ile bakılınca hiçbiriniz yakışıklı değilsiniz
Bir sürü güzel Türk kızı varken neden hiç yakışıklı Türk erkeği yok?
Cevapla