9 aydir gorustugum erkek arkadasimla hala tam sevgili gibi hissetmiyorum… birseyler eksik. Ve gecen hafta o bana ona karsi hislerim var mi diye sordu. Benim ona mesafeli kaldigimi hissediyormus. Tensel temastan da bahsetti sadece duygusal degil. Ciddi dusundugu icin saygi duyarim ama umarim ileride karsilikli yasanir hersey falan dedi…
ama simdi kafama takildi… bu adam tam anlamiyla bir iliskide olmak istiyor mu, benle evlilik dusunmeye basladi mi yoksa oyaliyor mu beni.. bunu anlamak icin acik acik onunla konusmam mi lazim, yoksa sessizce uzaklasip gitmem mi gerekir?
ama simdi kafama takildi… bu adam tam anlamiyla bir iliskide olmak istiyor mu, benle evlilik dusunmeye basladi mi yoksa oyaliyor mu beni.. bunu anlamak icin acik acik onunla konusmam mi lazim, yoksa sessizce uzaklasip gitmem mi gerekir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Konuşmalısın, aynı şeyleri o da düşünüyor belli ki awn adım at konuş ikinizde rahatlayın
Neler sorabilirim kezbanlasmadan?
Ne sormak istiyorsan onu sor bence kezbanlıkla bi ilgisi yok ki
9 ayda hala bi noktaya gelemediyseniz birbirinizden emin olamadığınız içindir
Aklına gelen ne varsa sor çekinmeden çünkü ilişkinizi etkileyecek bir durum, ya devam edeceksiniz ya bitireceksiniz
Haklisin tesekkur ederim
Gece yarisi mesajimi attim.. gec oldu ama
Sen musait bir zamanda ne kadarini aciklamak istedigine kendin karar verirsin diye bitirdim. Bir bucuk saat olmus okuyali. Isi gucu yogun birisi ama ne bileyim birazdan donerim vs vs biseyler diyebilirdi hala yazmamis.. demek ki dusunecek seyler var onun acisindan. Ben cevabimi aldim aslinda
insanlar değişmez sadece içinde kalmaması için konuş konuşacaksan bir şeylerin değişeceğine inanarak değil
İnsanlar değişir. Uygun ortam ve koşullarda her insan değişir
Evet kişisel alışkanlıkları değişebilir mesela tembel bir insan dünyanın en disiplinli insanına dönüşebilir bu eylemsel bir insanın bir insana karşı hissettiği sevgi o anki kadardır karşı tarafın kürek çekmesi ile sevgi oluşmaz
😇 sevgi kavramı bir alışkanlık sonucu bağlanma ile de oluşabilir. Sevgiyi illa aşk ile aynı kefeye koymayın bence. Ben yinede uygun ortam ve koşullarda her insan herkesi sevebilir diyorum. ♥️
Bu maalesef benim fikrim değil emin olduğum bir gerçek keşke söylediğin gibi olsaydı
Ben bu konuda eminim istesen deniye biliriz. Birbirimizi hiç görmedik. Sana kendimi sevdire bilirim. İstersen mesajla başlaya biliriz. Ben bu konuda ısrarlıyım. Tek sorunum zaman ayırıp çok sık bu platform a giremiyorum sadece kafa dağıtmak stres atmak için giriyorum. Ortak paylaşımı olan insanlar için sevgi kolay bir şeydir.
Kendine iyi bak iyi geceler
Konusup bitirmek 3n iyisi
Neler soyleyip sorsam en iyisi
İçinde bulunduğun durumu hissettiklerini herseyi acik açık dile getir bence oyle olunca daha kolay oluyor her şey yalansiz olur en azindna içinde kalmaz bittigind3 keske binu deseydim demezsin
Evet taktiklere gerek yok en dogrusu bu sanirim…
Aynen gerek yok oyunlara
Yazdim mesajimi. On kere okuyup silip yazip gonderdim. Ve Şu an su soruyu sormadigima pismanim: ‘bana karsi birsey hissediyor musun onu merak ediyorum’. Ben sunu sordum ‘bizim bu durumumuz hakkinda ne istiyorsun ne beklentin veya planin var, bilmiyorum’ dedim. Ikisi ayni kapiya cikar mi? Yoksa yeterince acik konusamamis miyim?
Cikar bence yeterince açık
Gece yarisi mesajimi attim.. gec oldu ama
Sen musait bir zamanda ne kadarini aciklamak istedigine kendin karar verirsin diye bitirdim. Bir bucuk saat olmus okuyali. Isi gucu yogun birisi ama ne bileyim birazdan donerim vs vs biseyler diyebilirdi hala yazmamis.. demek ki dusunecek seyler var onun acisindan. Ben cevabimi aldim aslinda :)
Bencede almis olman laizm yani belli aslinda
Yazdi
Ne yazdi
Acik konus derdini anlat diyo sen boylenet derdini anlatmayinca bir problem var saniyorjm diyo belki de. Hersey yolunda aramizda vs vs.
Yani ona gore sorunu net anlatmiyorum ona. Ama ben de ona acikca soramam ki, beni seviyor musun duygularin var mi, iliskimizi nasil goruyorsun vs vs.
Bunlari soramazsin ama hal ve hareketlerinden kestirebilirsin gozlem yaparak seven erkej belli eder saklayamaz kadınlar saklar belki ama erkek saklaymaz açık verir seviyorss
Diyor ki kafa dengiyiz anlasiyoruz bence sorun yok diyo. Ne bileyim sevmiyor gibi degil ama seviyor gibi de degil belki de mna gore hersey tamam ama ben mi doyumsuzum. Sevginin disa vurumu herkeste farkli sonucta kadin veya erkek olsun
Tabi ki oyle herkes sevgisini sunmakta cömert değildir aranızdaki ilişki tam olarak sevgililik mi yoksa arkadasliktan hoşlanti mi
Yani iste sorun olda. Diyor ki ciddi tanismak istedim seninle ta bastan. Yani anladigim kadariyla sevgililik yasayip ileride devam ederse evlilige kadar gidebilir. Ama iliski bana gore arkadaslik-flort-sevgililik arasinda gidip geliyo. Belki o sevgili olarak goruyor ama hissettirmiyor diyebilirim…
Bence oda tm emin değil bundan o yüzden bu şekilde belirsiz hersey yani ya duygularindan emin değil ya da kafasinda onu engelleyen birşeyler var
Benim ona karsi mesafeli oldugumi falan soylemisti daha once. O konusmayi kastederek dedi ki zaten bu konuyu konustuk sebebini de anlattik yani Şu an ne demek istiyosun tam anlamaidm dedi. Senin mesafeli durusun biraz engelliyordu ama artik o da anlasildi dedi
Açık açık konuş olmuyorsa da git
Sen olsan ne derdin ne sorardin ona?
Buraya yazdıklarını sorabilirsin bence
Haklisin tesekkurler hatta simdi yazicam
Rica ederim bi faydam olduysa ne mutlu bana her zaman yardımcı olurum
Gece yarisi mesajimi attim.. gec oldu ama
Sen musait bir zamanda ne kadarini aciklamak istedigine kendin karar verirsin diye bitirdim. Bir bucuk saat olmus okuyali. Isi gucu yogun birisi ama ne bileyim birazdan donerim vs vs biseyler diyebilirdi hala yazmamis.. demek ki dusunecek seyler var onun acisindan. Ben cevabimi aldim aslinda
Boş ver daha da yazma bence
Ben sessizce giderdim
Turamiycam kendimi en son bir konusma yapicam. Gitsem de en azindan kendimi ona acmadim demem…
Ben gerek duymam değer vermem o kadar
Yok sorun orada iste adama deger veriyorum kaybetmek istemiyorum
Ama oyunlara da yer yok o yuzden acikca konusup oyle gideceksem giderim