Bir kızı iyi biri olmasına rağmen neden hiçbir erkek sevmez?

Arkadaşlar beni hiç kimse sevmedi şimdiye kadar, iyi niyetli, saf, terbiyeli biriyim çirkin de değilim güzelim ama yinede kimse sevmedi şimdiye kadar beni, sadece bir sevdiğim oldu o da yalan çıktı, erkekleri geçtim arkadaşlarım bile sevmedi beni.. Ne bir arkadaşım nede beni seven biri var, kendimi çok yanlız hissediyorum! Neden bir kizi hiç kimse sevmez? Bana yardımcı olabilir misiniz lütfen?
Bir kızı iyi biri olmasına rağmen neden hiçbir erkek sevmez?
Cevapla