Sevgilinize istediğiniz zaman ulaşamazsanız nasıl hissedersiniz?

her gün konuşuyorsunuz ama bazı zamanlar kesinlikle ulaşamıyorsunuz, nerde ne yapıyor haberiniz yok, buna karşı tepkiniz ne olur? mesela şu an telefonuna ulaşamıyorum, evde çekmiyormuş siz olsanız buna bir çare bulmaz mısınız? ben olsam yeni bir hat alırım, internet bağlatırım yani bir şey mutlaka yaparım, neden yapmıyor, yap demek de istemiyorum insan bazı şeyleri kendi düşünmeli doğru değil mi?
Sevgilinize istediğiniz zaman ulaşamazsanız nasıl hissedersiniz?
Cevapla