Sevgilimle aram eskisi kadar iyi degil. Beyler yardima ihtiyacim var!?

Selam! Bu sorum daha cok erkeklere yonelik olacak. Iliskimde ne yapmaliyim artik hicbir fikrim yok.
7 aydir bir birliktelik icerisindeyim. 18 yasindayim sevgilimde benimle yasit. Eskiden beni mutlu etmek icin, kendini bana belli etmek icin mesaj ustune mesaj yazar, arar, surprizler yapar geceleri mesaj ustune mesaj atardi. Yaklasik iki uc aydir bu hareketlerinden eser yok. Ona surekli bu konuyu dile getiriyorum fakat hep ayni cevaplari aliyorum beni sikma, yeter, zamanla duzelirim. Ben bekleye bekleye aci cekmeye basladim. Nasil eski haline geri doner. Daha az mi ilgi gostermeliyim ne yapmaliyim? Yardim edin lutfen...
Sevgilimle aram eskisi kadar iyi degil. Beyler yardima ihtiyacim var!?
Cevapla