Birini gerçekten istersem elde etmek için uğraşırım ama ben birini kolay kolay istemiyorum işte sorun orada o beni tesir altına almaya uğraşsın bana ne :D Keyifli akşamlar..
Şimdi doğal biriyim yapmacık değilim Bir kadın beni tanıyınca güvenilir olduğumu anlaması uzun sürmez onun için etki altına değil de iyi bir saygı Sevgi sendromu olur