3 aydır flört ettiğim kızı görmezden gelmek istiyorum bu doğru bir karar olur mu sizce?

İs yerinde gördüğüm bi kızdan çok hoşlandım iletişime geçtim ve konuşmaya başladık. 3 aydır flört ediyoruz. Her sey ilk başta çok iyidi. Ama şu an iyi olduğunu söyleyemem. Kızın beni belirsizlikler içinde bırakması, çok yordu beni. Aramız açıldı biraz. Is yerinde her gün görüyorum. Umursamaz takılsam görmezden gelsem. Akli başına gelirmi? İlk başta çok ilgi gösterdim. O yüzden cepte görüyor beni galiba.
3 aydır flört ettiğim kızı görmezden gelmek istiyorum bu doğru bir karar olur mu sizce?
Cevapla