Komşunun oğluna aşık oldum ama gözü beni görmüyor ne yapacam?

komşunun oğlu derken öyle genç biri değil 45 yaşında evlenip boşanmış biri çoçuğuda var kendisi pazarlamıcılık yaparak geçiniyor bazende işsiz geziyor kendisi gibi pazarlamacılık yapan bir kızla sevgili olmuştu kız bunların evdede gelip kalıyordu ama duydumki kız bundan ayrılmış apartmanda görünce meraba diyip geçiyor benle iletişimi bu kadar beni gördüğü yok sizce umutsuz vakamıyım beni görmezmi sevgili anlamında onun beni sevmesinin yolu var mı
Komşunun oğluna aşık oldum ama gözü beni görmüyor ne yapacam?
Cevapla