Uyumlu muyuz sizce? 165 ve 175cm. Yaşlarımız 19 ve 22.
Hangi boylar uyumludur sizce?
Hangi boylar uyumludur sizce?
Uyumlu
Uyumsuz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bu tarz sorularla erkekleri iyice rezil ettiniz kadınların gözünde sen bu takıntılı halini terk etmezsen seni terk ederler haberin olsun etrafına bak 1 65 lik adamlar kimleri götürüyor yazık bu soruları görünce erkek olarak utanıyorum yeminle :(
Haklısın abi. Ben kendimi eskiden uzun olarak görürdüm buradaki ergenler bu tarz sorulara kısa kısa kısa diye diye dengemizi şaşırttılar. Ergenler dizilerdeki erkeklerden etkilenip bize kısa diyor ama valla bu siteden önce kendimi uzun görürdüm haha :D
ya delimisiniz oğlum etrafta ismini bile söyleyemeyen kalaslar var bırakın boy muhabbetini kadınlar tipe bakar paraya bakar giyime bakar evlliik programlarında en popüler erkekler uzun boylumu yoksa paralı karizmatik yakışıkı erkekler mi dikkatlice gözlemle ve bir daha bu tarz sorular sorma sevgilinle hayatını yaşa bırak keresteleri :)
Aynen abi :)
Bambam İbrahim abi vardı ben profesyonel basketbol oynarken... çok karşı karşıya geldik sonra takım arkadaşı olduk...2.23 boyu vardı rahmetlinin... eşinin 1.60 civarı... ne işin var boyla posla... kalpler denk atıyo mu sen onu söyle...
Doğru. Şu an çok iyiyiz :)
sevgilimin boyu 1.87 benim tas catlasin 1.60 arkasinda kayboluyorum düz ayyakabilarla :-S topuklular cok yasasin :-)
Topuklu giysen bile fayda etmez sana :)
eh bir 10-15cm yükseliyoruz... bizim icin sorun yok :-)
Sanki hergün topuklu giyiyorsunuz haha :D
Bence gayet uyumlu niye bu takıntılık.. ben 1.70 eşim 1.95 al sana uyum :-)
Çok kısa kalmışsın be bacim :)
Olsun ben buluyorum uyum sağlayacak şeyler seviyoruz ayrıca uzun kısa ne farkeder
Cevap
6Cevap
Boy farki onemli degil kalpler farkli olmasin yeterki ben 189 sevgilim 172
Güzel
Valla ben uyum in boya pekte bakmıyorum yine de arada en fazla 25 cm olsa daha iyi :D
25cm mi yuh :D
O ne abi ne el ele yürüyebilirsin ne sarılabilirsin ne öpüşebilirsin ne dans edebilirsin.
sevgılım 1.87 diydi ben 1.63 cok tatlı oluyorduk :D
Yanında çocugu gibi :D
hayır tabiki yaşımdan büyük görünüyorum cok işime yarıyor :D
super ! benim boyum 1.73 kocamin da 1.80 falan olmali :D
185 iyi olur sana :)
Uyumlu olursunuz kıvırcık :D
192 eşimin boyu farketmez minyon olursa iyi olur ama çok tatlı oluyorlar :D
Aynen :)
Bence çok uyumlu. Ben 173um sevgilim 185
Çok iyisiniz :)
Uyum boylami oluyormuş :))
Sadece boy için sordum.
Çok iyi :)
Gayet uyumlu bende 1.70im sevgilim 1.85
Çok iyi :)
Uyumludur
Senin boyun kaç?
Evet o da seninle aynı boyda.. Kaç cm erkek uygun olur sana?
İlk kez böyle bir şey duyuyorum 1cm uzun olsun yeter dedi. Bu sitede duyamayacağımız şeyler beyler okuyun da şaşırın haha :)
Kapalı birisi misin sen? Yanlış anlama, içime öyle doğdu.
Çok mu çirkinsin ahah :)
İçinden geçeni söyle. Kötülemek amaçlı değil
Benim boyum 1.98 sevgilimde 1.66
15-20 cm iyi bence :)
15 iyi 20 fazla :)
Super
Gerçekten uyumlu mu? 165 kıza 180 üstü olması gerekmez mi?
Hayir kesinlikle kotu gozukur bu en iyisi daha az olsa bide cok iyi
Bile*
Senin boyun kaç ve sevgilinin?
165 ne be. tek iyi yanın portatif olman
Bence gayet iyi
Gayet uyumludur.
Senin boyun kaç ve kız arkadaşının boyu kaç veya kaç olmalı?
Onlar 190 istiyor abi :D
Çok iyi yerde kalmış boyun :)
1.60la uygun :D
160 mısın yoksa :P
Aynı soruyu sormaktan bıkmadın he 1.50 kızla çık kurtul :Ddd
ühü :(
175 ne ortaokul çocuğu gibi
Bu nasıl bir kafa abi. Uyumlu mu değil mi diye soruyorum.
iddia oranı olarak iyi sayılabilir
ahahhahah
Ne gereksiz insanlarınız abi.
1.73 boyum varrs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar