38 yaşında evlenmeye karar verme aşamasında heyecan olmaması normal mi?

Kısaca anlatayım. Hiç evlenmedim. Öyle çokta bayılmıyordum. Görücü usulü biri ile tanıştık. Evet dersem evlenicem ve büyük ihtimalle evet dicem. Ama öyle evleneyim, evim olsun vs vs heyecanlar yok. Aşk tutku falanda yok önceki gibi. Unutamadığım biride yok. Kimseyi umursamıyorum artık. Napcam ben ya. Yaşımdan mı kaynaklı. Yoksa yeterli çekim yok mu?
38 yaşında evlenmeye karar verme aşamasında heyecan olmaması normal mi?
Cevapla