Aslında birine armağan etmeye gerek yok çok sevdiğim bir arkadaşımla (her şeyim dediğim insandı) telefonda birlikte söylüyorduk sıkılınca şimdi o şarkıları dinleyemiyorum daha doğrusu dinleyince siniri bozuluyor
Valla bana armağan edilenleri hala severek dinliyorum bittiyse bitti şarkıyı dinliyorum dinlerken hatırlasana gülümseyip geçiyorum güzel bir ani diye kalıyor aslinda su an telefonumda 4 tane armağan şarkısı var 4 5 yıl oldu ama hala duruyor
Ayrılmışsam neden armağan edeyim belki adam kurtuldu diye kendini şanslı gördü nerden bileyim saçmalık ve kendini küçük düşürmek ayrıl ya da terkedil bunu hiçkimse yapmamalı