Keşke erkek olsaydım. Herkes çok güzel ve feminen yüz fiziğe sahip olduğumu söylüyor, fotomodellik oyunculuk teklifleri aldım ama güzel olmak değil cool ve karizmatik olmak istiyorum.. İnce yuvarlak hatlı fiziğim/dolgun dudak küçük burunlu baby face biriyim ama çok mutsuzum, istediğim tarz bana uymuyor tipim yüzünden. Erkek gibi giyinmek istiyorum, takım elbise, havalı bol gömlekler istiyorum. Bunu kadınlarda yapıyor, dövme cool giyim vs ama bir erkek kadar cool olamıyor ne yaparsa yapsın. Hep sexy ve feminen oluyor ama ben maskülenliği seviyorum. En basitinden bir Johnny Depp karizması olamaz bir kadında. Lezbiyen falanda değilim erkeklerden hoşlanıyorum, psikolojim mi bozuk acaba ya da eşcinselim farkında mı değilim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer