
Ayrılığı gerçekten isteyenler ve bir de mecbur olanlar var. Sevmeyenler zaten özlemezde peki ya sevenler?
Ayrıldığınız eski sevgilinizi özlediğiniz oluyor mu, oldu mu?

Insanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık
Dönüşü olmayışı da km ölçümü için gerekli
Ama umudu kesmekten yana degilim
Mecburi bir ayrılık
Umut olmasa ölür insan
Hayali bile yetiyor.
Özlüyorum aslında bugün mesaj atar umudum vardi hem doğum günüm hemde tanışma yıldönümümüzdu ama atmadi cok üzgünüm 🥺
Yaa üzüldüm
Ne zaman bu kelimeyi duysam, ne zaman “ayrılık” çınlasa kulaklarımda bu şiir gelir aklıma;
Cevap
11Cevap
Eski sevgilim yok, ayrılık yok, özlem yok...
Her şey olması gerektiği gibi tıkırında ilerliyor😅
Ohh ne güzel
5-6 yaşa kadar sıkıntı olmaz sanırım büyük veya küçük
Soruyla alakası yok ama 😅
Ayrıldığım bir sevgilim olmadı ama olsaydı bile özlemezdim. Benim için biten bitmiştir, ötesi berisi olmâz.
Yeni olduğu için ara ara özlediğim oluyor. Ama elden bir şey gelmeyeceğini bildiğim için yapacak bir şey yok.
Hayır, kapattığım kapının anahtar deliğinden bakmam.
Özlem ağır bir duygu bende altından pek kalkamıyorum.
Hayır.
Hayatımdan çıkardığım insanları özlemekle kendi keyfimi kacıramam.
Hemde çok özlüyorum bir yazıyor bir yazmıyor hakaret ediyorum yazıyor engellemiyor engelle dedikce yapmiyor acı vermeye çalışıyor galiba silerim bu saatten sonra
Yok, beni yarı yolda bırakan birini neden özleyeyim.
Eski mi o da neymiş
Herkes özler bence
Evet
Ben daha kaç yalana inanıcam onu düşünüyorum.
Olmuyor
Gidenlere gittikleri yerde mutluluklar...
Olmuyor
Geçmişe takılı kalmam
ayrılmadım
Oldu çok
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?