Birinin beni sevebilme ihtimalinden bile vazgeçtim erkekler neden bu kadae kötüsünüz?

35 yaşımdayım 10 senelik pratisyen hekimim hiç evlenmedim söz nişan vs de geçmedi başımdan ama bircok kişi ile konuştum belki evleniriz diye her seferinde erkeklerin konuyu benim kazancıma dayandirmasindan bıktım sormaya çalışmasından birşeyleri anlama çabasından paraya ne yaptığıma deyinmelerinden bu şartlar altında ben hiç sevilmeyecek miyim
Birinin beni sevebilme ihtimalinden bile vazgeçtim erkekler neden bu kadae kötüsünüz?
Cevapla