Görüşler için teşekkürler soruyuda beğenebilir misiniz?
Sizce hayatınıza girecek kişi şu an ne yapıyordur?
Görüşler için teşekkürler soruyuda beğenebilir misiniz?

Şu anda hayatımda olan kişiye bakıyorum geleceği aval aval bakıp düşünürsen bir bakmışsın yalnız ölmüşsün. Bir gün zaman karşımıza başka birilerini çıkaracaksa bile şu an umurumda değil.
✨Gelecektaki kocama not✨ Eğer şu anda hangi kızla flörtleşiyorsan Allah blanı versin doğmamış çocuklarından utan hınzır herif
Nasıl mesela anlatsana biraz ndnsjskslspe
Allah Bilir, Umarım Uslu Uslu Ben Gibi Helali Olacak İnsanı Bekliyordur. Zaten Böyle Bir Bekleyişte Değil, Aklına Göre Yaşıyorsa Gelecekteki Eşim Değildir.
Köyde annesine yardım ediyor.
Hamarat Yengeeeemmmm
Kurban olurum ona ya😍
🌼🌼🌼
Cevap
58Cevap
Mutlaka gizli gizli beni stalklıyordur. Garibimin mesaj atmaya cesareti de yoktur. Neyse az daha beklesin zaten ben şu an hiç havamda değilim.
Valla bilmiyorum persom😂😂 ay Kurban olduğum napıyor acaba gece tatlıyı çok kaçırıp şeker komasına girmiş olabilir 😂😂😂
Bilmiyorum, Allah doğru yoldan ayırmasın inşallah..
Millet sora sora bagdati bulluyor bizim ilerdeki eşimiz bi turlu bizi bullamiyor yeter artık sıkıldım bull beni 🤦🤦🤦😡😡😡😡
Su an şınav çektiğini hissediyorum 😄
O nasıl oluyor kız jsjsj
Aşkın gücü işte daha fazla ayrıntı veremem
😈‿😈
Protest müzik dinliyordur benim gibi bence İlkay Akkaya 'nin ağla sevgili yurdum ağla şarkısını. Kitap okuyordur.
Şevval sam'dan "yuh yuh soyanlara, insana kiyanlara yuuuuuuuuhhhhh " şarkıyı dinliyordur 💜✊💜✊
artık gelsin ya da ben ona gideyim ama artık kolaylıkla olsun ya bi şeyler sürekli gel gitli bi türlü olamayan şeylerden sıkıldım kendiliğinden aksın gitsin hayırlısıyla olsun artıık
Ya arkadaşlarıyla takılıyordur ya oyun oynuyordur ya da KPSS kasıyordur
Kim bilir napıyor.. Lütfen evinde oturmuş tv izliyor olsun
uyusun ya yazıktır ne duracak bu saate kadar mışıl mışıl uyusun
Benim kaderimde biri yok galiba bilmiyorum naparsa yapsın
Eminim oda
benim için bir yerlerde, dua ediyor..🦋🦋🦋🦋
şu an nerde ne yapıyor bilmiyorum ama bir an önce eve gidip uyusa çok süper olacak.
kesin bebeşim şarkı dinliyip sıkılıyordur
ona selamlar bi an önce gel bul beni
İleride benimle evlenecek kişi şimdi hangi şırfıntının koynundadır. Allah bilir. 😁😁😁
İnşallah beni arıyordur. Zira yaptığı diğer her şey boş iş sayılır😅
Bence çok çalışıyordur. Zeki insan severim 🙂 güzel bir gelecek planlıyordur ya da.
Bundan sonra hayatıma girecek tek erkek oğlum olur. Oda dünyada değil henüz 🙏
Kim bilir nerde, kimle flört ediyor hayvan. Neyse, sakinim.
Hangi kız için ağlıyor üzülüyor elde etmeye çalışıyor bilmiyorum ama sen benimsin yiğidim ne bok yiyora bırakıp beni bulmaya gelmeli acill 😂😂
2.3km 6dakika mesafe var aramızda. Evinin balkonunda oturuyor müzik dinliyordur, veya evdeki kavgalardan dolayı canı sıkkındır. şu an küsüz konuşmuyoruz 😔. Belki de KS de takılıyordur 😄. Burdaysan selam olsun İ...
Yok öyle biri. Bu büyülü bir şey değil. Tersine emekle ilgili bir şey. Bir ilişkiyi güzelleştirmeye çalışırsın ve hayatındaki insan dünyanın en özel insanı oluveri. Çabalamazsan da en mükemmel insanla bile büyülü bir aşk noktasına gelemezsin.
Bensiz sıkıcı bir hayat yaşıyordur..
Katılmıyorum. Herkesin kaderinde biri olacak diye bir şey yok. He diyelim ki öyle. O zaman şunu diyorum ona " daha fazla şerefsizlik yapmanın anlamı yok. Neredeysen çık gel "😃
Bilmem belki KS de takılıyordur , belki sosyal hesaplarda ya da biriyle sevgilidir. ya da daha zevkli anlar geçiriyordur.
Biraz acele ederse fena olmaz :)
şu an uyuyo kendileri 😃
Adriqna lima biri biriyke evlenecüğini düşünordur garibim
Uyuyor olabilir belki ya da uyandı bilmiyorum 🤷♀️
Mal gibi gidip milletin poposunu kaldırıyordur. Of of bir akıllısı beni bulmaz zatenn
keşke bunu bilebilseydim
Başka kızlarladır ya gerisini düşünmüyorum.
Biliyorum da neyse şimdi olay çıkmasın :/
Eski ve kusurlu sarkisini dinliyor olabilir
Umarım beni düşünüyordur kereta. 🦊
Bilmem allah bilir nerde surtuyodur.
Kesin karı kız kovalıyor İt
Adam gibi sağlam dursun
Bence beni bekliyordur 😛
Bence uyuyor, geleceğimin prens'i 😂
Başkalarıyla mesajlasiyor ne yapacak 🤪🤪
Hangi pezoyla beraber Allah bilir
Başkalarınin altinda geziyordur ne yapacak başka
Ossura ossıra uyuyodr aşqım
hiç bir fikrim yok kardeşim.
Bilmiyorum ama umarım iyi hissediyordur.
Hayatımın kişisi şu an benimle konuşuyor
şu an benle sevişiyor
salak slaak geziniyordur.
Umarım kariyeri için çabalıyordur
Allah bilir hangi kızın peşinden koşuyordur
Uyuyordur muhtemelen şu an.
Müneccim olmadığıma göre bilemem
Benimle tanışacağı günü iple çekiyordur.
Kimbilir kimlere fingirdiyordur 😑😑😑
🤷 Valla o konuda herhangi bir fikrim yok abisi
O da beni bekliyordur
Telefonda takılıyordur.
Muhtemel evde televizyon seyrediyordur.
Bilmemmmm😂 oyun maç yemek sosyal medya gezisi
GS maçını izliyo karşımda😆
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?