Başkasıyla yazışırken canım yanıyor niye böyle hissediyorum?

10 gün önce eski sevgilimden ayrıldım. Kendimce ve çevremdeki kişilerin fikirlerinden dolayı ayrılma kararı vermiştim. Ona anlattım ayrılma sebebini. O ise çözüm bulmaya çalışmadı. Peki tamam denedik olmadı diyip kestirip attı. Bunu demesi çok canımı acıttı. Bir şeyler dese ben vazgececektim. Ayrılma sebebimiz çokta cozulemeyecek bir şey değildi. Ama bunu kendim de yapamazdım. Ayrıldığım dan beri sürekli modum düşük. O kişiye gerçekten bağlanmıştım. Ve onunla gelecek hayallerim vardı. Ayrılıktan dolayı kendimi kötü hissetmeye başladım. İş yerindeki arkadaşlarım unut onu diyip duruyorlar. Bana biriyle tanışmamı istediler onların ısrarından dolayı konuşuyorum. O kişiyle konuştukça kendimi kötü hissediyorum. Daha bu kişiyle 2 gün oldu konusali. Sanki hala eski sevgilimi bekler gibi bir ruh halim var. Ama o sosyal medya da kız ekleme peşinde.
Başkasıyla yazışırken canım yanıyor niye böyle hissediyorum?
Cevapla