Saçma sapan cevap verecekler lütfen yazmayın gerçekten tavsiye verecekler yardım edebilir mi?

İlk kez kuaförümü değiştirdim beni biraz beklettiler yanıma bi çocuk geldi başka kadının saçını bıraktı size ne olacaktı dedi yanıma gelmeden önce de uzun uzun baktı sonra sizi ben alayım dedi tamam dedim sürekli soru sorumaya başladı yaşın kaç nerede oturuyorsun adın ne burcun ne işte başaklar titiz dağınık olur öyle misin falan bir sürü şey sordu ben ona geri soru sormadım o kendisi söyledi işte yaşını tahmin etmemi istedi ben de başak burcuyum falan dedi neyse sonra saçım bitti gidicem kapıdan çıkarken kolay gelsin dedim teşekkür ederim dedim gülümsedi gittim 1 hafta sonra saçımı biraz daha kısalttırmaya gittim ilk kez gittiğim için güvenip fazla kestirememiştim 2. Gittiğimde kuzenimle gittim kuaför kapısından içeri girdik hemen kapının solunda o çocuk var beni gördü sürekli baktı zaten beni hiç pas vermedim kuzenimin tırnakları yapılıyordu yanında bekledim hemen arkamızda o çocuk saç yapıyor aynadan sürekli bakıyordu önümden geçiyor falan sonra masanın bir ucuna ben oturdum diğer ucuna kuzenim oturdu kuzenimin oturduğu yerin yanındaki yerde de o çocuk vardı aynadan sürekli bakıyor sürekli gülüyor yanımdaki çekmeceden geliyor makas alıyor bir şey alıyor böyle insan şoka girerden donup kalır ya aynadan bakarken donup kalıyor çocuk kaynağı çıkartırken bir şey kullanıyorlar ya parmağını da sıkıştırdı salak neyse arada kuzenime uzanıp bakmaya çalışıyorum nasıl oluyor saçı diye çocukta önüne geçiyor görmemi engelliyor sonra da bana gülüyor neyse sonra kapıdan çıkarken bakayım dedim arkama hala bakıyordu çocuk hesabı gizli değildi 2-3 fotoğrafını beğendim istek atmış tabi ben 3 saat sonra gördüm baktı kabul etmiyor diyip geri çekmiş sanırım bu sefer ben takip ettim gt yapmadı 1 gün bekledim yapar diye yapmadı ben de çıktım takipten oturduğum yerin adı biomda yazıyor adımı da biliyor pp den de tanımıştır zaten ilgilenmediğimi mi düşünüp isteği geri çekmiştir? Ben takip ettiğimde de gt neden yapmamış olabilir? şimdi tekrar fotoğrafını beğensem takip isteği atar mı acaba şu an takip etmiyorum onu birkaç ay sonra tekrar illaki gidicem bu sefer de utanırım kendimi fazla ısrarcı göstermek istemiyorum o istek attığında bilerek kabul etmediğimi düşünüp ben takip ettiğimde de kabul etmemesi bence gururdan yapıyor işte benimkini sen etmedin sen edince de gt yapmam falan diye mi düşünüyor ki 🤔 avını nasıl yakalayacağını biliyor ama ben kimsenin peşinden koşmam onun istediği adımı da ben atmam
Saçma sapan cevap verecekler lütfen yazmayın gerçekten tavsiye verecekler yardım edebilir mi?
Cevapla