18 yaşındayım ve en az 25 yaşında biriyle birlikte olmak istiyorum. Normal mi?

Yaşıtlarım ilgimi çekmiyor. Olgun birileri olsa daha iyi olur diyorum. Daha çok ilgimi çekiyor ve daha çok şeyler düşlüyorum onlar hakkında. İlerde değişir mi? Normal bişey mi?
18 yaşındayım ve en az 25 yaşında biriyle birlikte olmak istiyorum. Normal mi?
Cevapla