Tandem diye bir uygulama var biken bilir. İngilizcesini geliştirmek isteyen ya da farklı dil konuşmak isteyen oradan kişilerle konuşup pratik yapıyor. Benden bi 9-10 yaş büyük bir adamla tanıştım. Konuştuk falan instagram istedi hahahaha
Siz olsanız instaya falan ekler misiniz ya türkiyedeymiş zaten ben pek güvenemiyorum hahaha
Siz olsanız instaya falan ekler misiniz ya türkiyedeymiş zaten ben pek güvenemiyorum hahaha
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bekarsam eklerim nolck ama buluşmaya gitmem sonuçta su zamanda kimseye güven olmz
İlk başta yanlış anlaşılmamkz oldu ingilizce dediği bir şeyi yanlış anlayıp adama sapıksın dedim de şok oldu hahhaa
Sonra konuştuk falan sadece tanışmak için kahve içmeye çağırdı ama gitmem tabiki de
İnstagramın var mıdiye de sordu kendi instasını verdi 72 takipçisi var ay ne bileyim insan bi güvenemiyor hahaha
Buluşmaya gitme ama instada ekle nolck içine sinmezse engeli basarsn
Hesabimda çok fazla yabancı uyruklu insan var 😂 eğer güvendiysen ekle
Ya bilemiyoorum ki
Güvenemiyorum böyle insanlara işte
İlk başta profil fotoğrafıma iltifst etti ben de dedim fotoğraf mı güzel yoksa ben mi işi şakaya vurdum öyle
Sonra o da sadece 1 fotoğrafla anlayamam demek istercesine bir şaka yapmış kendince ingilizce bir şeyler yazdı ben yanlış anlayıp adama sapıksın defol git dedim hahaha adam şoka uğradı anlamını açıkladı ne anladın sen falan dedi böyle konuşmaya başladık 39 yaşında adam.
Beni tanışmak için kahve içmeye de çağırdı ama gitmem güvenemem kesinlikle yani
Insta hesabımı sordu vermedim de o kendinkini verdi 72 takipçisi var hahahaha bilmiyorumm ya o yüzden sordum napsam
HDKDBDKDBDKCNF kendinden yaşca büyükse salla bence. Hellotalk indir ordan da bulabilirsin. Bir de penpalworld var. Ben arkadaşlarımı hep oyunlardan edindim. Studystream diye bir ders çalışma sitesi var. Zooma bağlanıyorsun ve ders çalışıyorsunuz. Dunyanin het yerinden insan var. Orda çoğu kişi ınstagram'ını yazıyor oradan seçip ekleyip yazarsın. Bazen sana da yazan oluyor. Bence ekleme güven vermiyorsa. Biraz daha konuşun daha sonra güvenirsen ekle
Ya flört için konuşmuyorum zaten de şakalarını mı anlamıyorum dedim acaba hatta adama da dedim sanırım ben ingilizce şaka yapamıyorum ya da anlamıyorum diye yaş farkından dolayı bence dedi ahhahaha
Çünkü bi date çıkarız şakası yapıyor paris nasıl diyince güzel gelmelisin alışveril yaoar kulğbe gideriz diye gülüyor böyle olunca ben de ne biliyim gülsem mi şüphelensem mi arada kalıyorum hahahah
Ya nedense bu tarz şakalar çok yapıyor erkekler kddndmdn. Ben onları direk engelliyorum hahaha. Geneli böyle flortmus gibi hitap şekilleri falan özellikle. Alttan al sonra bass engeli. Daha çok kız arkadaşlar edinmeni öneririm.
Erkeklerle konuşmak daha hoş oluyor ama hahahaaha mesela bu adama çok güvenemesem de gülüyorum hahahha
Aay bakiyim çok da gğvenemzsem engel atarım başkasıyla konuşurum o zaman
Zaten ingilizcem çok iyi değil bir de şaka yapıyorlar anlamıyorum adama sapık diyorum hahahaah
Ay bir şey olursa takılırsam napcam diye sana yazabilir miyim mesajdan ya
Ben 1 yıldır bu işin içindeyim ahahahs tabiki yazabilirsinn. Yabancı erkekler biraz çapkın oluyor ama eğlenceli de oluyor bazen. Instagram dan konuşabiliriz eğer istiyorsan ben buradan yazamıyorum xper yetmiyo;((
Tabii instagramın neydi
@feyreally
Zamanında polonyalı çok güzel bir kızla tanışmıştım reelde. Sonra yanlışıkla çıkardım galiba takipten hayatımda yaptığım en büyük hata olabilir :D
Ya şimdi kadınlar tarafından da düşünmek lazım hani herkese güvenemiyorum.
İlk başta yanlış anlaşılmamkz oldu ingilizce dediği bir şeyi yanlış anlayıp adama sapıksın dedim de şok oldu hahhaa
Sonra konuştuk falan sadece tanışmak için kahve içmeye çağırdı ama gitmem tabiki de
İnstagramın var mıdiye de sordu kendi instasını verdi 72 takipçisi var ay ne bileyim insan bi güvenemiyor hahaha
Ben zaten oldum olası sosyal mecralardan yapılan ilişkşlere güvenmem. Hele ki kız olsaydım şahsen hiç bulaşmazdım. Ama sizin kararınız tabiki
Asla buluşmam zaten de instada ekleme için dedim
Bulaşmazdım dedim zaten ufak bi harf değiştirince farklı anlama geliyor tabi. O tarz muhabbetlerde anonim kalmak her zaman iyidir
çiçeğine bile gorum
Ay terviyeli ol ya
Ana çiçek diye sansürlemişler ilginç 🤔 bu arada umrumda degil