eskiden benle konuşmak için sabah erkenden uyanan kişi gitti yerine (söylediğine göre) akşam 6-7 gibi uyanan biri geldi. uyandığı gibi de arkadaşları ile (!) buluşmaya gidiyor bana sadece gece olduğunda vakit ayırıyor başta umursadığımı belli ettim bi düzelme olmadı aylardır bu şekilde.. tavır yaptığımda anlık olarak düzeliyor belki bir gün belki iki gün. sonra yine yazmamalar, aramamalar. ama gece olduğunda sabaha kadar konuşuyor benimle. eğer ben gece uyumak istersem de tavır gösteriyor. her neyse son 1 haftadır yine bu şekilde gün içinde yazmamaları, aramamaları başladı. gece olduğunda konuşuyoruz sadece. bu sefer hiç umrumda değilmiş gibi yapıyorum ama içim içimi kemiriyor
sizce napmalıyım ben ya?
sizce napmalıyım ben ya?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer