Ayrıldıktan sonra mutlu seyler paylasan kız mı özlenir sessiz kalıp hic bir sey paylasmayan mı?

Tartıstıktan sonra beni aramadıgı icin bitirdim o da bitirmek istedigini söyledi. Ama benimle de cok mutluymus öyle dedi. Neyse bitti ben komik tivit attım sonra o tivitırdan kız kakasını takip etti. Ben instada mutlu paylasım yaptım o instada benim takipten cıktıgım kız kanallarını geri takip etti. Simdi ben sessiz kalmaya karar verdim. Sizce sessiz kalsam mı daha cok aklına düserim yoksa mutlu paylasım yaparsam mı? Mutlu gözükürsem he bu zaten mutlu ben de hayatıma bakayım diye düsünür diye korkuyorum
Ayrıldıktan sonra mutlu seyler paylasan kız mı özlenir sessiz kalıp hic bir sey paylasmayan mı?
Cevapla