Onun için dua ettim ama olmadı. Siz böyle bir şey hiç yaşadınız mı?

Bunu yapanlardan biri benim, 7 ay onu Allaha anlattim, dualar ayetler okudum, onu istedim Allahtan. Acilamadim onu uzaktan sevdim sonra ogrendim ki onun icin dua ettigim zamanlar o baska kizla cikmaya basladi, sinir krizi depresyon, uzuntu geldi bana (kronik hastaligim var uzulmemem gerekiyor) neyse aradan bayagi zaman gecti ona adim attim ufaktan (acilmadim, telden aradim Faceden ekledim wpden yazistik falan). Su an konusmuyoruz ondan oturu ama benden oturu degil. Iliski insani olmadigini, seks insani oldugunu WhatsApptan yazdi (ki iliski konusunu dahil acmadim) falanlaarrr filanlaaarrr
Sizde neler oldu bakalim?
Ettigim dualar icin zerre pisman degilim belki sayemde sagligi, egitimi, aile hayati guzellesmistir bilmem, bilemem. Bununla mi olurum baskasi mi girer hayatima bilmem, bilemem, yuce Allah bilir. Garip bir dunya burasi, en sevdigimiz insan nefret ettigimiz nefret ettigimiz insanda en sevdigimiz insana donusuyor.
Onun için dua ettim ama olmadı. Siz böyle bir şey hiç yaşadınız mı?
Cevapla