Neden beni seven kimse yok. Hicbir erkek bana aşık olmadı. Güzelim zekiyim komiğim kültürlüyüm başka ne yapmam lazım ?

22 yaşındayım tıp 5. Sınıf Öğrencisiyim şu yaşıma kadar hiçbir erkek bana aşık olmadı kiminle konuşsam sohbet "kanka" olarak bitti. Önceden sorunu kendimde arardım çok üzerdim kendimi. Şimdi kendimin farkındayım çok kötü bir yanım yok. O yüzden artık çok sorguluyorum zeki bir insanım, güzelim de. Yetenekli ve sosyalim. Keman çalıyorum korodayım. Şarki söylüyorum resim çiziyorum... Ya her seye sahibim birden fazla dil biliyorum komiğim kültürlüyüm. buna rağmen kimse dönüp yüzüme bakmıyor. Hıckimse Önceden teselli veriyordum senin ona bakmayacağını düşünüyor cesaret edemiyor diye ama artık bu da yok. Cidden hicbir erkek bana ilgi göstermiyor. Bıktım bundan birilerine de soramıyorum abartma diyorlar. Ama cidden durum bu flörtüm bile olmadı ya
Neden beni seven kimse yok. Hicbir erkek bana aşık olmadı. Güzelim zekiyim komiğim kültürlüyüm başka ne yapmam lazım ?
Cevapla