Flört ettiğim biri var napıyosun falan diye konuştuk çalışıyorum canım benim yazmış kolay gelsin desem sonra çok çalışıyorsun😂 diye şaka yapsam mı😂
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yapma bence. Kötü oluyor ya. Tam da iş yerinde. :)
Şeytansın sen şeytan :)
.
.
#Neşeliadam
'' Hayat ciddiye almak için çok kısa... ''
ona de ki ;
”bazen iş olmak istersin”.. 😀
Yaa olmaz öyle olur mu ki😂😂
istersen bi dene 😬
tüm silahların ile saldır ona
Anlamaz o desemde 😂😂
cidden mi 😂😂😂
Evet anlayabilir de bilmiyorum😂😂
bunu anlamayacak insanın aptal olması lazım ama 😀
aptalda değil ama bilmiyorum 😂😂
de bakayım ne tepki verecek 😂 pasını alacak mı yoksa havada mı kalacak
Yaaaa söyledim öyle 😂😂😂 aldı pasımı bana gol attı😂😂
ne dedi 😂
Çok çalışıyorsun dedim demi ama😂 dedi Tabi canım 😂 O kadar çok çalışıyorsun ki bazen iş olasım geliyor benimde dedim 😂😂 İşim sen olacaksın merak etme dedi sonra Tek işim sen gece gündüz çalışacam 😂 dedi sonra işte sen yinede çok fazla çalışma dedim Hımm sana çalışmam lazım aklını almışım fal söyledi kalbıne koynuna gelmem gerek dedi 😂😂
tek işim sen olacaksın gece gündüz çalışıcam! 😂😂😂 eniştenin aklı başka yerlere kaymış 😂😂😂
sende çok çalışma gene de demek yerine
başka paslarla devam etseydin keşke 😃
Evet öyle oldu biraz 😂😂
😁😁😁 sen şimdi naptın biliyor musun?
en yukarı çektin bi sözünle sonra aniden yere bıraktın çünkü devamı gelmedi pasların 😂😂😂😂 ahahahahha
O kalbine koynuna gelmem gerek deyince bende Ama aklını almış dedi kalbine koynuna gelecek demedi dedim o da zamanla canım benim dedi 😂😂😂
Buluşalım dün dedi müsait değilim dedim yarın müsaitsen Olur dedim tamam dedi ama buluşmak için yazar mı bilmiyorum
sevgilin değil mi senin bu kişi
Flörtüm yani sevgilimiyiz düşmanmıyız flörtmüyüz arkadaşmıyız neyiz bende anlamadım Aramızda biraz limoniydi ona karşı bir hatam oldu ama iyiyiz aramız iyi
flört mü ben sevgilin sandım
Yok flört 😂
😃😃😃 ee ne zaman açılacaksınız
O benden bekliyor ben ondan bekliyorum bilmiyorum ne zaman açılıcaz😂😂
açılmadığın her dk başkalarına fırsat verdiğin gibi o da aynı şekilde yapıyor 😂
Evet aynen ama napim ondan ilk adım gelsin istiyorum 😂
iyi yapıyosun 😀
Ayy bilmiyorum yaa iyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim bir yandan buluşasım yok istemiyorum ama bir yandan da buluşalım artık ne olacaksa olsun diyorum yani😂😂
daha hiç görüşmediniz mi?
Görüştük bizim eve geldi
o zaman neden istemiyorsun görüşmek :)
Annem yatak odasının dolap kapaklarını yaptıracaktı 1.5 ay önce bu çocuk geldi ölçü almaya sonra numarasını verdi ona dolap modeli atacaktım ona modeli attıktan sonra konuşmaya başladık işte baya da iyi anlaştık sonra çarşamba günü de dolap kapaklarını takmaya geldi öyle yani
Bilmiyorum çok umursamaz bir yakın bir uzak yani mesafeli davranıyor anlamıyorum
dengesiz mi ne bu bi yakın bi uzak?
15 gün önce şu konuşmayı yaptık
[3.08 21:20] Gülşah 👑: Ne biliyim sanki konuşmak istemiyormuş gibisin zorla konuşuyor gibisinde o yüzden sordum
[3.08 21:20] Gülşah 👑: Ne anlatıyım
[3.08 21:23] Erol ❣️: Tam tersi aslında
[3.08 21:23] Erol ❣️: Konusmak gürüşmek
[3.08 21:24] Erol ❣️: Hatta görmek istiyorum senı
[3.08 21:33] Erol ❣️: Senı anlat
[3.08 21:34] Gülşah 👑: Ne biliyim hiç yazmıyosun sormuyorsun o yüzden yani
[3.08 21:35] Gülşah 👑: Sen sor ben anlatıyım
[3.08 21:39] Erol ❣️: Ben lr ilgili düşüncen ne
[3.08 21:52] Gülşah 👑: Anlam veremiyorum bazen sana bir yakınsın bir uzaksın yani mesafelisin bir iyisin bir kötüsün o yüzden sana karşı net olamıyorum sende net olmadığın için sana karşı nasıl davranacağımı bilmiyorum
[3.08 21:55] Erol ❣️: Ne konuda net değil im
[3.08 21:55] Erol ❣️: Mesafeli degılım aslında
[3.08 22:02] Erol ❣️: Ne gıbı kötüyüm
[3.08 22:05] Gülşah 👑: Kötüsün derken öyle karakter olarak değil yanlış anlama sadece bazen çok iyi konuşuyorsun bazen de tersliyor gibisin onu diyorum
[3.08 22:05] Gülşah 👑: Konuşup konuşmamakta gibi
[3.08 22:09] Erol ❣️: Anladım canım benim onu
[3.08 22:10] Erol ❣️: Da sen konuşmuyorsun
[3.08 22:25] Gülşah 👑: Sen yazmıyosun sormuyorsun bende herhalde konuşmak istemiyor diye düşünüyorum o yüzden konuşasım gelmiyor
[3.08 22:26] Gülşah 👑: Yani konuşma isteğim varsada gidiyor
[3.08 22:26] Erol ❣️: Saçmalama öyle bir şey olur mu
[3.08 22:26] Erol ❣️: Her zaman aklımdasın
[3.08 22:32] Gülşah 👑: Olmasın tabide bazen düşünüyorum öyle işte
[3.08 22:32] Gülşah 👑: Biliyorum
[3.08 22:54] Erol ❣️: Düşünme
[3.08 22:54] Erol ❣️: Benım için önemli sin
aslında güzel konuşmuş sen triplere girmişsin 😀 sadece öküz biraz güzel şeyler söylemeyi bilmiyor galiba
Evet gereksiz triplere giriyorum 😂
neden 😀 demek ki o öküz 😂
Çok görüldü atıyor geç cevap veriyor işte o yüzden gıcık oluyorum 😂😂
Bak hala mesaj atmadı mesela bende atmıycam 😂😂
umursamaz galiba
Evet ama neden böyle yaptığını biliyorum benim suçum 😂
neden yapıyor :)
Bu çocuk hem 29 yaşında ve vanlı yani bizim doğu tarafında aileler çocuklarını özellikle de erkek çocuklarını erken evlendirirler benimde aklıma onun evli olabileceği düştü 😂 bir arkadaşım var çocuğa mesaj attı işte bir arkadaşım senden çok hoşlanıyor ama tabi hayatında biri olup olmadığını bilmiyor eğer hayatında biri yoksa ya da hoşlandığın biri yoksa sana kendisi yazacak diye çocukta pek oralı olmadı öğrenemedik sonra ben bunun sosyal medyasından bir tanıdığını buldum mesaj attım o kişiye erolu tanıyor musun ona söyle evli olduğu halde bana mesaj atmasın evlilerle işim olmaz eğer rahatsız etmeye devam ederse mesajları karısına atıcam diye bir mesaj attım abisi çıktı işte sen kardeşimi nerden tanıyorsun karısını nerden tanıyorsun site biraz dengesizce çelişkili konuştu inanmadım yine öğrenemedik evli olup olmadığını bizim wp grubu var orda kız dediki ben ona mesaj atıyım işte eşiniz sipariş verdi ama ulaşamadık falan diye tamam dedim mesaj attı işte bu seferde Erolda anladı artık birşeyler olduğunu döndüğünü kıza sen kimsin benim abimi nerden tanıyorsun seni bulucam senin yuvanı bozucam falan demiş kızda korkmuş herşeyi anlatmış çocuğa mesajların fotoğrafını atmış işte herşeyi atmış ondan dolayı aramız bozuldu o yüzden bana karşı soğuk davranıyor
ee sonuç ne oldu peki öğrendin mi neymiş
Evli değilmiş
İç geçirdim yaş kaç hiç gerek yok
Cok komik oldu böyle bu kadar güldürme
Öyle şaka mı olur yaaa
Ben sakayı anlayamadım
Alınabilir alıngan biriyse
Fenasal bir şaka