Doktorumuzun bizi hatırlamasında eşim gibi kasıt aramalı mıyım?

Eşim 1 ay kadar önce kalp krizi geçirerek acile kaldırıldı. Anju yapıldı. 3 gün yoğun bakımda kaldı. Anju sırasında doktoru ile sohbetinde benim matematik öğretmeni olduğumu filan anlatmış. Doktora eşimin durumunu sormaya gittiğimde eşiniz iyi sohbet ettik, hatta sizin matematikçi olduğunuzu söyledi dedi. O an daha 1-2 günlük mevzu olduğu için hatırlaması normaldi. 1 ay sonra kontrole gittik. Ve şehir hastanesinde doktor, başı çok kalabalık, giren çıkan belli değil. Eşimle sıramız geldi girdik içeri ve direk hatırladım sizi, matematik öğretmeniydiniz dedi. Biz afalladık bir anda. Matematiği pek yapamam da ondan aklımda kalmış filan dedi. Ama eşim rahatsız oldu bu kadar ayrıntı hatırlamasından , belli etmesinden. Eşim 40 yaşında. Bana bu hastalık için genç olduğu için doktorumuz tüm ayrıntıları hatırlıyor gibi geldi. Ama eşim diyor ki; Bu matematikçileri çok seviyor , zaafı var diye laf sokup durdu. Sizce haklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Benim kaygı duyduğum konu eşimin ölüm korkusu ile huyunun değişmesiydi. Normalde bana böyle basit şeylerden kıskançlık duyup laf dokunduracak biri değil. Kaliteli bir beydir. Aklı başındadır. Zekidir. Doktorumuzu da değiştirdik şu anda. Önümüzdeki süreçte benzer olaylar yaşamakla ilgili bir kaygım olduğu için sormuştum soruyu. Cevap veren herkese teşekkürler.
Doktorumuzun bizi hatırlamasında eşim gibi kasıt aramalı mıyım?
Cevapla