Sevgilim dışındaki herkesi çekici buluyorum nasıl geçer bu?

Ya bunun psikolojik bir açıklaması olamaz mı her gelen gidene bakıyorum elimde değil yemin ederim, sevgilimde daha aşağı tıp olanı bile ondan çekici buluyorum niye böyleyim ben ya
Sevgilim dışındaki herkesi çekici buluyorum nasıl geçer bu?
Cevapla