Güncellemeler
+1 yıl
Adama her gelisinde yemek bile ısmarlıyorum tatlısına kahvesine kadar.. Aramızdaki ten cekimide oldukça fazla ama ne bilim bida gelmicek gibi numaramı da silmis gerçi kavga etmiştik o yüzden diyorum ben ama bilemedim her ayrıldığımızda hemen hemen 1 ay sonra mesaj atardı bi şekilde
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Birazda sen karşıla masraflarri diyor.. aslinda bir süre geçince heyecan azalıyor adamin baska fason işleride varsa daha zor. sevgide. zahmet olmaz ama neyse.
Dünyada neler var ya... ablan var mı . diyesim geldi birden😂😂
Eski. sevgilim diye başlamışsın soruya sen zaten.. yenisini burdan bul bak yakışıklı cocuklar var parada harcatmaz sana😂
300 tl ucuz zaten. Başka bedava bulmadıkça bırakmaz merak etme😂
Böyle bir ilişki için 500 lira feda edilir. Ayda 3 kez gelse bile yine kârlı. Escort daha fazlasını yer
1bucuk aya denk geliyordu gelişleri genelde
Vallaha bedava * bulmuş birde itiraz ediyor. Bir daha gelirse bu sefer sen onu sik
Nasil😂
Hoşuna giderse daha ayrılmaz
En son ki baya hoşuna gitmişti işte senden beklediğim haraketler demişti de bilmiyorum artık 25 gun oldu daha ses yok bi gecen hayret engellememissin yazdi okdr ona da cvp vermedim zaten
Adam aşırı cimri belliki. Ben bulsam böyle bir ilişki haftalık 1000 feda olsun. Maaşı oraya bağlarım
Ya da senin kadar istekli değil . 1bucuk ay durabildigine gore
Hiç olmasa dayanır belki ama bu kadar istekli ve isteyen biri varken gitmemek resmen aptallık. Şimdi bunları onun teklif etmesi gerekirdi. Değer bilmeyenler buluyor zaten böylelerini
Adamin numaramı sildiğini gördüğümde sok oldum ona yazdım hemen ben ne zaman geleceksin diye düşünürken senin numaramı silmen şoku yazdım. Oda yazıp aklını bulandirmamak için sildim dedi bilmiyorum artık tekrar gelmeye niyeti yok gibi. Neyse bakalm cok haklısin
Gelmek istemiyorsa sende zorlama. 300 liradan kaçan adam sana ancak geçici mutluluk verebilir. Değer vereni bul. Fb bile olsa kıymet bilmek gerekiyor
Sadece ona kendimi açmıştım başkası olmaz kimse de ilgimi çekmiyor zaten kendi bilir sıkıntı yok:))
Yerine illaki yenisi gelir. Ona sen acılmissin bakarsın başkası da sana açılır. Zamanı ve yeri gelince aradığını mutlaka bulursun. Bu ilişkide kaybeden karşı taraf olmuş. Kendi bilir
Teşekkürlerrr yorumların icinnnn🤗
Bende teşekkür ederim. Iyi geceler
yok yok daha ucuza mal etmesi için suriyeli bulması gerek dışarda bu fiyatlara bir şey gelmiyor hevesi geçene kadar olur
Valla bazen öyle bir an geliyor ki 100 TL bile koyuyor İnan bana :)
Sen bedava isen sorun değil... koymaz
Her gelişinde ona bir dünya yemek bile ısmarlıyorum
Vallahi süpersin Kim istemez böyle
Gelmezse yazık olur sana ne olacak pek? i
Köpek gibi yine gelicek
Tamam da adam kullanıyor seni sanki
Biliyorum ama alınan zevk karşılıklı pek kullanmak demeyelim
Fuckbody olarak bakiyorsan olaya sorun yok ama seviyor san var
Bana her gelişinden sonra ben harabeye dönüyorum sen yoluna ben yoluma yaptıktan sonra:( oyuzden bida kabul etmicem
Sen adama aşık olmuşsun bu sebeble fuckbody olmayı kabul etmişsin ama bu senin canını yakıyor
Doğrumu 🤔
Ben zaten ona deli gibi aşıktım ilişkimiz başlarda cok güzeldi sonra adami kendimden soğuttum oda bu şekilde davranmaya başladı
Ama ne yaparsan yap ya çekip giderdi ya severdi bu yaptığı olmamış yazık sana
Bida o kerizi bulamicak karşısında
Amma tuahfsiniz. ya. hem. adami kendinden soğutuyorsun hemde zirliyorsun offf cidden cekmessiniz. siz kadinalr neyse ya. uyumak en iyisi..
Soguduysa komple gitsin
Gidermi bulmuş tatlı kızı canı istedikçe tadına bakıyor
Herseferinde seni hiç yasamamis gibi istiyorum derdi köpek 😏
Özür sen kac yaşındasın?
Sende ayda bir duyduğun bu güzel kelime ile iliklerine kadar sevişiyordun dimi
27 olucam on gun sonra neden ki?
Onu cok fazla arzuluyorum kimse ilgimi çekmiyor baska bunu oda farkinda
Bunun yaşla ne alakası var sevgi her yaşta kör eder
Ergen gibi davranıyorsun. Noye uzatiyorsunuz evlenseniz onunla.
Deli. manyak. sen akillisin maasda var. kizimizla ilgilen sen kalp adamisin kardesim.. hem. kizcagizda üzülmez hadi cocuklar siz bir baslangic yapin bence😂😂
Abiniz olarak sizi birbirinize yapıştırdım ben.
@mymymy85 hayırdır bu samimiyet nereden geliyor yorumuma dalıyor sun yetmezmiş gibi kardeşim diyor sun. Abiniz olarak diyor sun. Nereden geliyor bu samimiyet. Ne kardeşi sen şimdi benim anamami babamami sovdun beni tanımadan ne bu?
Pardon çekiliyorum kardeş..
Bak hala 😠
koymaz tabii ki. dolandirildin tatlim.
Dolandirildin derken
pardon ben yanlis anlamisim. fb olmussunuz zaten. disarida bi eskort 500 lira istiyor. dusunmemesi bile lazim :)
Anladimm
bedavaya seni s... işte
300 tlye mal oluyor bana gelisi nası bedava
Fiziğin güzelse değee
Koymaz herhalde bana koymamıstı