Ayakkabı imalat fasonu olan bir adama aylık 300 tl koyar mi?

Eski sevgilimle Aramızda mesafe var bana gelişi 80 tl tuttugumuz ev 150 tl taksi +baska şeyler de 300 küsür para harcıyor her gelişinde. En son gelişinde adam evi 200 tl yapmış neyse korkuyorum bida gelmicek diye biraz cimri biri demem o ki aylık 300 tl koyar mi ona? Fb gibi bisey olduk son aylarda. Hala onu deli gibi seviyorum bu yüzden razi geldim herseye:/
Güncellemeler
+1 yıl
Adama her gelisinde yemek bile ısmarlıyorum tatlısına kahvesine kadar.. Aramızdaki ten cekimide oldukça fazla ama ne bilim bida gelmicek gibi numaramı da silmis gerçi kavga etmiştik o yüzden diyorum ben ama bilemedim her ayrıldığımızda hemen hemen 1 ay sonra mesaj atardı bi şekilde
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Ayakkabı imalat fasonu olan bir adama aylık 300 tl koyar mi?
Cevapla