arkadaşlar uzun ama lütfen okuyun ne yapacağımı bilemiyorun. daha önceden sevgilim bana haber vermeden kızlarla içmeye gitmişti ve ben yakalamıştım ama sonra affettim. aylar sonra bizden olmaz seni istemiyorum diyip tekrar terk etti. terk ettiğinde bir çocuk bana yazmıştı ben hiçbir şey hissetmedim sadece konuşuyorduk ama bana çiçeğim falan diyordu. ben karşılık vermiyordum. eski sevgilim geri döndü zamanla tekrar affettim. bu süreçte ona güvenmediğim için çocukla konuşmaya devam ediyordum ama aramızda özel hiçbir şey olmadı gerçekten arkadaştık. sadece hitap şekilleri canım cicimliydi. sonra ben sevgilimden emin olmaya başladıkça bu çocukla muhabbetimi yavaş yavaş kestim. çocuk bir kere durup dururken çiçeğim yazdı ve sevgilim bu mesajı gördü kavga çıktı ama her şeyi anlattım sorun çözüldü. dün telefonumu aldı ve bu çocukla ilgili yakışıklı ama onunla görüşmem, biraz kendini beğenmiş dediğimi okudu. bu mesajları attığımda hala sevgiliydik. arkadaşlarım ve ailem sevgilimi sevmediği için onlardan gizledim barıştığımızı. bu nedenle sevgilim hakkında kötü konuştuklarında susturamadım. aynen diyip geçiştirdim sadece. sevgilimle buluştuğumda da o çocuk ve arkadaşlarıyla buluştum dedim herkese. sevgilim bunların hepsini okudu, sen benimle sevgiliyken nasıl bunları yazarsın, sen beni aldattın, aşağılıksın, erkek delisisin dedi. yıllarımı sana harcadım artık seninle hiçbir işim kalmadı yolun bahtın açık olsun benden uzak ol dedi. ne kadar açıklamaya çalışsam da inanmadı.
ne yapmalıyım sizce?
ne yapmalıyım sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer