Aldatmadım ama aldattım sanıp ayrıldı ve bana inanmadı?

arkadaşlar uzun ama lütfen okuyun ne yapacağımı bilemiyorun. daha önceden sevgilim bana haber vermeden kızlarla içmeye gitmişti ve ben yakalamıştım ama sonra affettim. aylar sonra bizden olmaz seni istemiyorum diyip tekrar terk etti. terk ettiğinde bir çocuk bana yazmıştı ben hiçbir şey hissetmedim sadece konuşuyorduk ama bana çiçeğim falan diyordu. ben karşılık vermiyordum. eski sevgilim geri döndü zamanla tekrar affettim. bu süreçte ona güvenmediğim için çocukla konuşmaya devam ediyordum ama aramızda özel hiçbir şey olmadı gerçekten arkadaştık. sadece hitap şekilleri canım cicimliydi. sonra ben sevgilimden emin olmaya başladıkça bu çocukla muhabbetimi yavaş yavaş kestim. çocuk bir kere durup dururken çiçeğim yazdı ve sevgilim bu mesajı gördü kavga çıktı ama her şeyi anlattım sorun çözüldü. dün telefonumu aldı ve bu çocukla ilgili yakışıklı ama onunla görüşmem, biraz kendini beğenmiş dediğimi okudu. bu mesajları attığımda hala sevgiliydik. arkadaşlarım ve ailem sevgilimi sevmediği için onlardan gizledim barıştığımızı. bu nedenle sevgilim hakkında kötü konuştuklarında susturamadım. aynen diyip geçiştirdim sadece. sevgilimle buluştuğumda da o çocuk ve arkadaşlarıyla buluştum dedim herkese. sevgilim bunların hepsini okudu, sen benimle sevgiliyken nasıl bunları yazarsın, sen beni aldattın, aşağılıksın, erkek delisisin dedi. yıllarımı sana harcadım artık seninle hiçbir işim kalmadı yolun bahtın açık olsun benden uzak ol dedi. ne kadar açıklamaya çalışsam da inanmadı.
ne yapmalıyım sizce?
Aldatmadım ama aldattım sanıp ayrıldı ve bana inanmadı?
Cevapla