Hoşlandığım çocukla arkadaşlıktan sevgililiğe nasıl geçerim?

Ya arkadaşlar bir çocuktan hoşlanıyorum. Çocukla arkadaş ortamında tanıştık. Sonra gecenin devamında baya eğlendiğimiz için arkadaş olduk ve mesajlaşmaya başladık ama arkadaşca. Yani 5 günde 1 falan konuşuyoruz. İlk baslarda bir şey hissetmiyordum ama şimdi baya baya hoşlanıyorum. Fakat o bana "aga, hacı, reis, kral" falan diyor şakasına. Tam bir erkek muhabbeti dönüyor ortada. İstemesem de karı kız bile konuşuyoruz. Arada bir iş yürümeye gidiyor gibi hissediyorum ama bir anda konu değişiyor. Yemin ederim ilk baştan öyle konuştuğunda uyarmadigima pişman oldum. Bu çocuğu nasıl her gün konuştuğum tatlı dilli bir flört haline getirebilirim. Cidden reis falan demesin ya çıldıracağım artık :D Duygularımı söylersem istemez diye korkuyorum. Çünkü ilişki istemeyen biri..
Hoşlandığım çocukla arkadaşlıktan sevgililiğe nasıl geçerim?
Cevapla