Ne demek “hesap verme derdi” yok 😃 öyle ilişki mi olur ya. Hayatıma aldığım kişiye yeri gelir hesap sorarım, aynı şekilde o da. Çok sıkmamak kaydıyla sınırlar ve kısıtlamalar da olabilir. “Özgür” takılacaksak ilişkiye gerek yok, daha uzun süreceğine de inanmıyorum 🤷♀️
Tamamen kuralsız ve sınırsız bir ilişki açık bir ilişkiye döner. Elbette hayatında biri varken hatta hoşlanmaya başladığın andan itibaren! kendine, duruşuna çeki düzen vereceksin. Yazılı olmayan sözel ifade edilmeyen ama olması gereken kurallara uyacaksın. Mesela yan gözle başka bir kıza bakmayacaksın, başka kızlarla haha hihi yapmayacaksın.. hayatındaki tek özel kadının o olduğunu ona sonuna kadar hissettireceksin. İşte o zaman o ilişki o aşk ömürlük olur
İyi de detayda yazdıklarında sınır değildir ya da kural…bunlar içten gelir kimi zaman da karakter özelliğidir önüne geçmek zordur. Kendine güvenen ilişkisine güvenen birbirine saygısı olan çiftlerde bu sorunlar zaten yok. İlişkide kural ve sınır elbette vardır ancak farklı konularda
Sınırsız ve kuralsız ilişki benlik değil adamın ciğerini sökerim 😃 Kıskanç insanım ben, hayırdır yani noluyoruz derim.. Çok özgürlük istiyorsa sektirip gidebilir.. Keyifli günler..
Elbette sınır ve kurallar vardır önemli olan o sınır ve kuralları koymadan uygulayabilmekte:).. İki tarafta birbirinin kırılıp üzülme icegi şeyleri yapmıyorsa zaten ortada sınıra ve kurala gerek kalmaz.. İnsanlar birbirini bogmamalı ve kişisel zaman ve anlara saygı göstermeli.. İlişkiler o zaman uzun ve sağlıklı oluyor..
Dengeli olması şart. Mutlaka kurallar da olur, sınırlar da. Hayatın içinden herşey ilişkilerde de olur. Güven ilişkinin canıdır. Güven daima başrol olmalıdır.❣️❣️
Hayatın bile kuralları varken bir ilişkinin kuralsız olması mümkün değil bana göre kuralsız ve sınırsız olması değil güven sevgi ve saygının olması uzun ömürlü yapıyor ilişkiyi
Nerede olduğunu bile haber vermiyorsan karşındaki insan seni umursamıyordur. Bu sebeple gereksiz tartışmalar olmuyordur. Herkes kafasına göre takılıyordur. Eh bi zahmet uzun sürsün
Herkesin kuralı ve sınırı vardır mutlaka ilişkilerde de böyledir. Zamanla güven ve aradaki bağa inanarak biraz daha esneklik kazanması insanları bıktırmaz ilişkiyi daha tadında yaşatır.