Kızlar sevgilinizin kız arkadaşları sevgilinize canım diyor mu /diyebilir mi ya da şöyle sorayım normal mi karşılanmalı?

Ya bilmiyorum ki😕 ben mi anormalim. Benim çok fazla erkek arkadaşım yok. Olanlarda seviyeli.. karşılaşsak merhaba nasılsın nasıl gidiyor vs. Hitap şeklimiz de isimlerimizle oluyor. Ama sevgilimin bi arkadaşı ona "canım nerdesin" diye mesaj atmış ve ben kızı hiç tanımıyorum.
Kızlar sevgilinizin kız arkadaşları sevgilinize canım diyor mu /diyebilir mi ya da şöyle sorayım normal mi karşılanmalı?
Cevapla