Doktorum ama henüz sevgilim olmadı bu benim seçici olduğum anlamına mı geliyor?

Doktorum ama henüz sevgilim olmadı seçici mıyım bilmiyorum seksi bir kadın değilim normal bir düzeyde olduğumu düşünüyorum hoşlandığım oldu ergenliğimde o kadar Buraya soru açtım çünkü gelecek yorumları merak ediyorum çevremdeki insanlar egolusun diyor egolu olduğumu düşünmüyorum eğer egolu olsaydım hiç olmadık kişiler arkadaşım olmazdı sizce sorun ne
Güncellemeler
+1 yıl
Egolu değilim sadece Elimde mesleğim var boş gezmiyorum yanj belli bir yere gelmişsim yinede olmuyor demek istiyorum
Doktorum ama henüz sevgilim olmadı bu benim seçici olduğum anlamına mı geliyor?
Cevapla