Erkekler Neden Birlikte Oldukları Kızlara Soğuk Davranır?

1 senemiz birlikte geçti arkadaşlık aşka dönüştü sırdaşım her şeyim dediğim kişiyle yakınlaştık sonuçlarını bildiğimiz bazı şeylerin eskisi gibi gitmeyeceğini bile bile ama pişman değilim sadece benden nedensizce uzaklaşmaya başladı başka kızlarla barlara gidip bana geç yazıp aramalarıma soğuk ve kısa cevaplar verip beni gittiği yerlere yanında kızlar varken öylesine çağırıp ben sana dönücem diyip kaybolması Yanyana geldiğimde hiç bişey olmamış gibi yapıyor sorun bendemi anlamıyorum ben bunu hakkeciğimi düşünmüyorum
Erkekler Neden Birlikte Oldukları Kızlara Soğuk Davranır?
Cevapla