Kendi seçmediğimiz dış görünüşümüz yüzünden neden acı çekmeye mahkum ediliyoruz?

Sevdiğim kimse sevmedi yaş oldu 28. Evlen demeyin umrumda değil. Sevmeden evlenmem kendime haksızlık olur. Üstelik evlenip çirkin çocuklar getirmek istemiyorum. Çocuklara da yazık.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 2
Kendi seçmediğimiz dış görünüşümüz yüzünden neden acı çekmeye mahkum ediliyoruz?
Cevapla