Sevgilim Manisa Alaşehirde bedelli askerlik yapıyor. Bazı yorumlardan tuhafiyede bir kız olduğunu 1800 kişinin onun peşinde olduğunu duydum. Bu doğru mu, onca erkeğin arasında kız çalışan olması mümkün mü?
Güncellemeler
+1 yıl
Bedelli
Manisa Alaşehir ulaştırma komutanlığında askeriyede veya tuhafiyede çalışan kız var mı böyle bir şey duydum, ne kadar doğru?
Soruya yazacaktım seni gördüm 😄 Askeriye de çalışan kadınlar da olabiliyor kantinci vs hemşire de olabiliyor mesela Amasya da revirde hani sana şöyle söylim sokakta görsen sıradan bi kadın dersin ama orada öyle olmuyor düşünsene 1973738772 tane acemi erkeğin arasında tek tük kadınsın e o zaman işte dünyalar güzeli oluyorsun ve herkes seni konuşuyor çünkü senden başka konuşulacak kadın olmuyor bunlar çok normal şeyler bu soruyu soran da boş yere krize girmiş sanki ne yapabilecek baksa ne olur 😄
Gitmek zorunda olduğu için gidiyor sen orayı İstanbul gibi sanıyorsun galiba 😄 bedelliler için belli alanlar oluyor her bölüğün vs kendi alışveriş yapabileceği yerler oluyor sadece oradan eksikler gideriliyor ve sürekli gitmesi normal çünkü bedelli onlara her şey parayla zorunlu asker olmadığı için sürekli parayla ihtiyaç görmesi lazım 😄 boş boş triplere girmişsin sinirimi bozdun
Kaldı ki bedelli olduğu için onları normal askerlerden de ayrı tutuyorlar psikoloji bozmasınlar diye askeri ortamı bilmeden kezbanlığa girmişsin yahu bu adam her yöne baktığında seni mi görüyor sanki her yerde karı kız görüyor da askerde görmesi neden battı anlamadım cidden gerildim ha 😄
Sana baştan aşağı askeri düzeni anlatacak halim yok sinir oldum ama bedelli olduğu için normal askerlik yapan kişilerden uzak tutarlar kendi yerlerinden alışveriş yaparlar her bölüğün her almayın her Tugayı her takımın her manganın vs hepsinin ayrı ayrıdır havancılar ayrı yerden topçular ayrı piyade ler ayrı vs orda 1 tane kantin 1 tane wc yok 83747376e2 tane adamı 10 kişilik 1 tane wc ye sokamadığın gibi 1 tane tuhafiye ye de sokamazsın
Ve buralarda alt yorumlara dikkat et şikayet eden olmasın askeri içindeki bilgi dışarıya aktarılmaz altta bi kaç kişi yazmış öğrenirim vs bunların cezası çok ağır içinizden geçerler ön bilgi olsun buda
Aradım ama tuhafiyenin numarası yokmuş çalışan isimlerini de bilmiyolarmış, kız mı erkek mi çalıştığını soramadım, nolur sorar mısın rica etsem utandım ya yapamadım
Ablacım sen niye böyle boş boş şeylere takılıyorsun orda 1800 erkek boş da durup tuhafiyeci kızı gozetleyemez. Herkesin bir işi var. Bende ordaym Şu an
Askeriye içinde çalışan 2 tane kız var ama onlar tuhafiye bölümünden çıkmıyor. Servisle gidip geliyorlar kimse de görmüyor. Boyle küçük şeylere takılma.
O kızlar tuhafiye bölümünde çalışan kamu işçisi. Askerlerle işleri yok. Askerlerde onları görme imkanı yok. O kızlar orda Askerlere değil lojmanda kalan komutanlara çalışıyor.
E sen bu şekil nasil evleneceksin onunla. Yarin birgun işe başlayacak kızlar olacak iş yerinde. O zaman sen kafayı yersin. Yapacak insan sen kafese koysan da bir yolunu bulur yapar. Yapmayacak insan ne yaparsan yap yapmaz .
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Manisa Alaşehir ulaştırma komutanlığında askeriyede veya tuhafiyede çalışan kız var mı böyle bir şey duydum, ne kadar doğru?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Doğru olduğunu düşünüyorum.
Kim neden böyle bir yalan söylesin ki?
Soruya yazacaktım seni gördüm 😄
Askeriye de çalışan kadınlar da olabiliyor kantinci vs hemşire de olabiliyor mesela Amasya da revirde hani sana şöyle söylim sokakta görsen sıradan bi kadın dersin ama orada öyle olmuyor düşünsene 1973738772 tane acemi erkeğin arasında tek tük kadınsın e o zaman işte dünyalar güzeli oluyorsun ve herkes seni konuşuyor çünkü senden başka konuşulacak kadın olmuyor bunlar çok normal şeyler bu soruyu soran da boş yere krize girmiş sanki ne yapabilecek baksa ne olur 😄
Benim alaşhirde kadın çalışan var mı onu öğrenmem lazım acemi değil bedelli
Yahu olsa ne olacak onu anlamadım 😄 bedelli yapıyor zaten kime bakacak? Diyelim var ne olacak yani cidden gerildim lsjdks kadını mı bulcan
Hayır ama ne bu sık tuhafiye gitme çabası 2 gündür
@MarstakiJupiter 😂
Gitmek zorunda olduğu için gidiyor sen orayı İstanbul gibi sanıyorsun galiba 😄 bedelliler için belli alanlar oluyor her bölüğün vs kendi alışveriş yapabileceği yerler oluyor sadece oradan eksikler gideriliyor ve sürekli gitmesi normal çünkü bedelli onlara her şey parayla zorunlu asker olmadığı için sürekli parayla ihtiyaç görmesi lazım 😄 boş boş triplere girmişsin sinirimi bozdun
Onu sonsuza dek kadınlardan uzak tutamazsın. İster istemez karşı cinsle iletişim/etkileşim halinde bulunuyoruz. Hem içinde varsa her türlü yapar.
Yaav bu insanlara ikizler raadlığı lazım Can
Nasıl yani bir askeriyede birfen çok tuhafiye olabilir mi
Kaldı ki bedelli olduğu için onları normal askerlerden de ayrı tutuyorlar psikoloji bozmasınlar diye askeri ortamı bilmeden kezbanlığa girmişsin yahu bu adam her yöne baktığında seni mi görüyor sanki her yerde karı kız görüyor da askerde görmesi neden battı anlamadım cidden gerildim ha 😄
Sana baştan aşağı askeri düzeni anlatacak halim yok sinir oldum ama bedelli olduğu için normal askerlik yapan kişilerden uzak tutarlar kendi yerlerinden alışveriş yaparlar her bölüğün her almayın her Tugayı her takımın her manganın vs hepsinin ayrı ayrıdır havancılar ayrı yerden topçular ayrı piyade ler ayrı vs orda 1 tane kantin 1 tane wc yok 83747376e2 tane adamı 10 kişilik 1 tane wc ye sokamadığın gibi 1 tane tuhafiye ye de sokamazsın
8263727636272 km alana 1 tane tuhafiye mi koyacak allahım yazarken sinirlendim sljdlakd ne içiyorsunuz
Bir tane tuhafiye yokmuş bak.
Seninki hangisine gidiyor orasını bilemeyiz ama.😂
Ve buralarda alt yorumlara dikkat et şikayet eden olmasın askeri içindeki bilgi dışarıya aktarılmaz altta bi kaç kişi yazmış öğrenirim vs bunların cezası çok ağır içinizden geçerler ön bilgi olsun buda
Hayır birde bedelli yapıyor adam. Toplasan 1 ay kalmayacak değer mi bunca tantanaya 😀
He valla ya ona sinir oldum biliyor musun 20g askerlik yapıyorlar onda da yatıp yuvarlanıyorlar geri kalan 10g de bilet saatini bekliyorlar 😄
Parasıyla değil mi sanand kardeşim
O kadar şey yazdık konu cidden parayla yaptığı askerlik mi? 😄 Ben neler yazdım sana senin dediğine bak ksjxkkskz inş ayrılırsınız
Biz yapılan askerliğe konuşmuyoruz 20g için yaptığın kezbanlığı konuşuyoruz 😄
😂😂😂😂
öğrenirim kızın bile kim olduğunu öğrenirim fotosuna kadar
Acil bekliyorum acil
1800 tane erkeğin içinden gidipte senin sevgiline vermez o kız
Ne vermesi be ne saçmalıyon ben sadece merak ettim
Boşuna kıskançlık yapma bence acemi birliğine mi gitti sevgilin
Ama tuhafiyeden bişeyler aldığınu söyledi 2 gündür batarya falan
Bilemem siz ne kadar oldu çıkalı
Mümkün ama vermez😄
Bakmalarını düşünmek bile beni sinirden ağlatıyo bunu nasıl öğrenebilirim oranın telefonu faln varmıdır
Ona bakan dışarı çıktığında da bakar yani fazla kasma.
Nasıl ulaşabilirim oraya sizce
ben sana bulayım dur😄
Bekliyorum lütfeb
buldum dm den vermem lazım ama buraya yazamam
Olum ne pcsin ya kıza kendi numaranı verecen dimi.
@Tsunami_ ebnn a ı ne alakası var verdiğimde kendi numaram olmadığınk anlar zaten. Sen askerlik yapmadın herhalde.
Manisa ulaştırma alay komutanlığı tel numarası
0236 653 00 11
Burdan ulaşabilirsin kardeşim.
Ben askerlik yapalı 8 yıl oldu. Numarasını yolladım. Burdan ulaşabilirsin. Boyle yvsklardan birsey isteme. Bunlar pusuya yatmış avcı
@Tsunami_ Sen şimdi naneyi yemedinmi 😄
Aradım ama tuhafiyenin numarası yokmuş çalışan isimlerini de bilmiyolarmış, kız mı erkek mi çalıştığını soramadım, nolur sorar mısın rica etsem utandım ya yapamadım
@Tsunami_ Sen çok yardımcu oluyosun çok sağol ama keşke sorabilsen askeriye içinde çalışan kız var mı
Ablacım sen niye böyle boş boş şeylere takılıyorsun orda 1800 erkek boş da durup tuhafiyeci kızı gozetleyemez. Herkesin bir işi var. Bende ordaym Şu an
@Tsunami_ Senin ben yalayıcı tavrına sokaym. Senin gibi amguardları karşımdada görmek güzel olurdu
Nasıl ordasın 8 yıl oldu yazmışsın
Lütfen öğren nolur ya ben 1 ay kendimi yerim burda
Askeriye içinde çalışan 2 tane kız var ama onlar tuhafiye bölümünden çıkmıyor. Servisle gidip geliyorlar kimse de görmüyor. Boyle küçük şeylere takılma.
@Tsunami_ pp ye bak ya abazası avcı diyene bak😄
Nereden biliyosun bunları
O kızlar nerden çalışıyo
O kızlar tuhafiye bölümünde çalışan kamu işçisi. Askerlerle işleri yok. Askerlerde onları görme imkanı yok. O kızlar orda Askerlere değil lojmanda kalan komutanlara çalışıyor.
Orda sadece istediği malzeme varsa alır gider parasını öder. Bu kadar. Oturup sohbet etme imkanı bile yok
şu an orda çalışıyo mu bu kızlar?
Ablacım onlar çalışır onların işi o herkes ekmek parasında. O kızlar orda askerlerin eskortlugunu yapmıyor. Sen niye buna takılıyorsun.
Sevgilimin ve arkadaşlarının o kızı görmek için oraya gitme düşüncesi çıkmıyo aklımdan
E sen bu şekil nasil evleneceksin onunla. Yarin birgun işe başlayacak kızlar olacak iş yerinde. O zaman sen kafayı yersin. Yapacak insan sen kafese koysan da bir yolunu bulur yapar. Yapmayacak insan ne yaparsan yap yapmaz .
Kendi işi ve sanayide kız görmesi imkansız ama bi kaç tane it köpeğin ben burda onun için dua ederken onların bi kız var of demesi sinirimi bozdu
Samimi arkadaşlarıysa sen telefondasın diye Şaka yapmıştır onlar. Neyse islerim güçlerim var bütün gün durup içine su serpecek değilim.
Olabilir