SEVGILIM BENI UZDUGUNUN FARKINDA DEGIL YA DA BILEREK UZUYOR?

Benim sanal bir iliskim var ve 2 kere bulustuk. Aslinda her sey guzel gidiyordu ama son gunlerde beni pek fazla takmadigini anladim. Bugun alt komsusuyla ( kız ) kahve icmeye gitmisti. Kizi kiskandigimdan degil zaten sevgilisi var ( ortak hesaplari falan var ) ama ciktigini haber bile etmedi. Neredesin ve kiminlesin yazinca cevap verdi. Bana soguk soguk cevaplar yazip duruyor. Hep ben konu acip duruyorum. Sürekli ben yaziyorum. O da konuyu devam ettiriyo birazcik sadece. Eskiden ailede olab her seyi anlatirdi. Simdi kendi olaylarını bile anlatmiyo. Bir seyin varsa konusalim soyle moralin mi bozuk diyorum yok diyo. Bu konulari onunla da konuşmak istiyorum ama onu o kadar cok seviyorum ki aramiz bozulsun istemiyorum. Bana konuşma tavri bile degisince aglamaya basliyorum kotu oluyorum. Onun icin sabahlara kadar sarkilar dinleyip hayal kuruyorum. Ama o bana yazmiyo bile. Ne yapabilirm?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrildik
SEVGILIM BENI UZDUGUNUN FARKINDA DEGIL YA DA BILEREK UZUYOR?
Cevapla