Benim sanal bir iliskim var ve 2 kere bulustuk. Aslinda her sey guzel gidiyordu ama son gunlerde beni pek fazla takmadigini anladim. Bugun alt komsusuyla ( kız ) kahve icmeye gitmisti. Kizi kiskandigimdan degil zaten sevgilisi var ( ortak hesaplari falan var ) ama ciktigini haber bile etmedi. Neredesin ve kiminlesin yazinca cevap verdi. Bana soguk soguk cevaplar yazip duruyor. Hep ben konu acip duruyorum. Sürekli ben yaziyorum. O da konuyu devam ettiriyo birazcik sadece. Eskiden ailede olab her seyi anlatirdi. Simdi kendi olaylarını bile anlatmiyo. Bir seyin varsa konusalim soyle moralin mi bozuk diyorum yok diyo. Bu konulari onunla da konuşmak istiyorum ama onu o kadar cok seviyorum ki aramiz bozulsun istemiyorum. Bana konuşma tavri bile degisince aglamaya basliyorum kotu oluyorum. Onun icin sabahlara kadar sarkilar dinleyip hayal kuruyorum. Ama o bana yazmiyo bile. Ne yapabilirm?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrildik
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer