şimdi başka kız mı kalmadı diyeceksiniz ama cidden kalmadı çevrem yok , etrafımda ondan iyi bi kız da yok belki babalarımız kardeş ama benim ona olan ilgim kardeşden daha da öte , ne zaman bir araya gelsek içim hoş oluyor kalbim tekliyor ve onu koruyup kollamakdan zevk alıyorum... nasıl düşünürseniz düşünün yanında mutlu hissediyoruma ama onun tepkisi tabiki red olacak eminim aileler öğrense zaten çok ayıplar ama ben kendime söz geçiremiyorum ne yapmam lazım?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Neden ayıp olsun ki bence çok tatlı umarım o da sana aynı duyguları besliyordur. İnşşallah tamama erer 🤗
Ya hay ağzın bal yesin , ama onun evet diyeceğini sanmıyorum bana bir ilgisi yok anlıyorum hareketlerinden
Annen yengnle konuşsun bir ağzını arasın bemce
Ayıp olmaz mı
Annene söyle nolcak
Utanıyorum biraz
Ne var bunda neden ayıp olsun ki eğer niyetin ciddiyse
Ya hem nedir ne değildir tanıyorum hemde hoşuma gidiyor 1 yaş küçük , eminim duygularımdan ama onun niyeti yok olduğunu düşünüyorum
Bilemezsin bence
O beni kesinlikle kardeşi gibi görüyor hiç belli etmedi
Anladım ama belki sen ondan hoşlandığını bilince aklı değişebilir
Bi erkek Bi kiza kendini nasıl aşık edebilir sence?
Güzelce saf temiz bir şekilde sevsin, ve bence senin durumunda direkt ailesi ile konuş
Utanıyorum biraz
Neden ki
Ailelerden
Ortada utanacak bir durum yok
Cesur ol yoksa onu kaybedersin
Sana bir şey diyim mi o benim KARIM OLACAK!!! nasıl cesaretledim mi 😀 ne olursa olsun söylücem seviyorum ya var mı? Belki de korkutuğum gibi olmaz herşey
Aynen öyle
Hayırlı olsun inşallah
İyi dileklerin için sağol , Ayıplamadın beni değil mi kendi kanına gözü kaydi diye
Estağfirullah ne ayıp hiç öyle düşünmedim
Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
En yakın arkadaşım bacına mı göz koydun dedi onuru mu kırda da kavga ettik!
Saçma bence kulak verme
Yapacaksan bana yap dedi bi de şerefisz , bu yüzünü bilmezdim neyse , ayrıca ben mesaj attım sabaha buluşuyoruz ağzını aramak istiyorum eğer bana gönlü varsa amcam ile yengeme de dicem
İnşallah Doğru olan budur
Benim yengemin annesiyle amcamın anneside bacı oluyorlardı yani teyze çocukları ve 4 tane sapasağlam çocukları var
Yani bizde evlenir miyiz? 😀
Evlenebilirsiniz benden onay çıktı🤣
Babalar ne dicek peki? amcam abi , oğlun kızıma göz koymuş mu 😐
Benim amcamın oğluyla ablam tam yaşıtlar annem amcamın oğluna varmasını çok istiyordu ablamın diyodumki anne ne dicen yengeme peki diyodum dediki ne diyim senin oğlun var benim kızım var diyip lafın geriside gelirdi diyodu
Kötü bir sey değil yani ASLA
Tabiki değil yani bence büyükler sevinedebilir belki kızlarını yabancıya vermektense kendi tanıdığı bildiği kanından birine verir
Ne ben ondan daha iyi bi kız bulurum ne de onlar benden bence
Bencede
İnşallah beni sever ya
Amcanın oğluna de ki 'benim ablam veya kız kardeşim açıkta istediğin gibi yazabilirsin de' sonra sen de ona göre onun kız kardeşine yaz.
Bu ne demek şimdi
Olabilir normal bir şey ama çocuklarınız olursa sakat doğma ihtimali var.
Genler aynı olduğu için mi
evet, akraba evliliğinde böyle oluyor
Napıcam şimdi vaz mı geçicem
Vazgeçme akraba evliliği olmadığı halde sakat doğan çocuklarda var. Belli ki aşık olmuşsun kıza hemen kıza açılma ona aşık olduğunu hissettir
Anladım.. evet ilgimin olmasını azcık sezse iyi olacak , ya hiç beklemediği an da öpsem çok mu ağır olur ☺
Yapma ya tacize girer. Onun sevdiği şeylerle ilgilen mesela çocuklarımı seviyor çocuklarla ilgilen veya hayvanları severse hayvanlarla ilgilen aşık olduğunu yavaş yavaş hissettir
Ve yakın olmam gerekiyor attiğı adımlara da benimde karşılık vermem yapıcam bi şeyler
Bu çok normal yani. Yaşın büyükse istemeye gidin😀. Değilse ona açıl
1 yaş büyüğüm ben 96'lı o 97'li hiç kardeş gözüyle bakmadım inan ama onu bilemem benle akrabam diye var sanki çok konuşmuyoruz , dibimizde bi de ev ya 😂
Küçükken oyun da oynamışsınızdır😅. Bence açıl ona mesajla açıl hatta belki utanır
Ve de yaşlarınız büyük evlenme çağı
Evet küçükken oynardık ya hatta bi keresinde kızı küçükken banyoya leğene götürmüstüm evin içinde oynarken😀 ya hiç ilgisi yok bana ters bir tepki vermesini aile de sorun açmasından korkuyorum
İlgisi olmaması senden hoşlanmadığı manasına gelmez. Sen ona açılınca o da ilgisi yoksa bile başlama ihtimali de olabilir. Amca kızı olduğu için de ailen evlenmenizi istiyebilir☺️
doğru söylüyo köyde tarlalar bölünmesin
Bence de
Abi kıza açılınca haber et merak ettim 😂😅🙈
Yine de bilsin haberi olsun mu? Ya evet bi de belki olumlu düşünebilir şans verebilir hemen olumsuz düşünmüyeyim benim tek korkutuğum aileler ayıplabilirler ama ne var ki adam gibi seviyorum o da sevse benden daha iyi tanıdığı erkek mi var sanki , bi de eğer evlilik olursa sakat çocuk riski varmiş genler aynı olduğu için 😑
sizin memleket nere taktik vereyim yenge adayımız kapalı mı
Benim anam babamda akraba çocuk sakat mk? Onu sorun etme. Annene söyle de amcamın kızı aklımda de o da eltisinin ağzını arasın sende o ara kıza yürğ
öylesinebiri27 kuma kumayla aynı tabaktan yemiş elti eltiyle yiyememiş
O zaman babalar konuşur ama önce abinin yengeyle konuşması lazım çünkü kıza babası gönlün var mı diye soracak
yengenle aranı iyi tut gözüne gir
@kadahorunbağlari Akdeniz bölgesi ve açık kız saçlari çok güzel
Evet öyle olması lazım
Akdenizde muhafazakar hmm orda aen muhafazakar yörükler onlarda aşırı değil
Bizim dediklerimizi uygulasa kızla evlilik yoluna gider :-)
Umarım bir dahakine bebişin adını koymak için karşılaşırız 😊
İnşallah
Eee napcaksınızz
Havvanur'a yavaş yavaş ilgim olduğunu hissettirmeyi düşünüyorum , ve yengemle biraz konuşmayı ve tabiki sizin dediklerinizi umarım işin sonunda rezil olmam ya!
İnşallah evlenirsiniz. Bu arada 23 yaşında neden şu ana kadar evlenmemiş
Bakalım inş , 23 değil 24 yaşinda tercih meselesi abimde 44 yaşında bekar benim
Kizinda fikrini alabilirsen iyi olur.
Olumsuz bence
Bilemezsin.
Sevmez ki
Sen neden sevdin?
Hoşuma gidiyor
Onunda fikrini al.
Eh be aga.. sonra çocuğum niye sakat doğdu.
Ya deme öyle yaa
Çok aşıksan yapacak bir şey yok bir şansını dene.
Ayıp olmaz de mi?
Normalde hoş karşıladığım bir şey değil de sen aşık olmuşsun. Askin karşısında da kimse duramaz. Asik olmus adama bir sey diyemem.
O bana bir şey hissetmez ama enimim
Hoşlanıyor isen açıl ilk sonra ailene söyle
Hoşlanma var ama ailem çok muhafazakar
Akraba evliliğine çok mu karşılar?
Evet
Niyetin çok ciddiyse ikna etmeyi deneyeceksin mecbur
hz Aliyle hz Fatımadan gir olaya
@kadahorunbağlari dkdkfcjvhfjfhvj
Sakat çocuk ihtimali peki
%50 ihtimal var ama eğer ailede akraba evliliği yapan biri var ise taşıyıcı oluyorsunuz bu sebeple genler birleşince daha yüksek bir ihtimal çıkabiliyor
Bak bir akrabam hiç akrabalık bağı olmayan biriyle evli 3 çocuğuda sakat onun kardeşi ise teyzesinin oğluyla evli teyzeside dayısnın oğluyla evli yani kombo çocuklarının hiçbir özürü yok
%50 sakat ihtimali yok çüş abarttın kanka
@kadahorunbağlari ama bir akrabamızda kuzen evliliği sonucu çocukları ırsi olaraktan hasta genlerden kaynaklı taşıyıcı olabilirlerr
@kadahorunbağlari %50 hasta olma ihtimali varrrrr okuldaa işlemiştik
olur da %50 çok taş çatlasın 25 tir
@kadahorunbağlari %50
Riskli ya
taşıyıcı olma ihtimali %50/2 %25 8. sınıf fen dersindn aklımda kalmış
hasta olma ihtimali değil
@kadahorunbağlari kcjfckjjcfjc taşıyıcı ise çocuklarına da aynı şeyi söyleyebiliriz iki taşıyıcı gen birleşirse durum vahim
Sanki evlenmişler bi çocuk kalmiş😂
kardeş sen evlen çocularını sakın akrabayla evlendirme antartikadan evlendir , gönül önemli gerisi değil evlendikten sonra doktora gider gen testi yaptırırsınız şimdi tıp çok ileriledi korkma yengenin gözünde damat adayı olmaya bak bide memleket nereydi
Kardeşm derse şasırma knk
Zaten bana bakmaz biliyorum
Amcanın kızı kuzenin 🙄🤦♀️
Evet
Kanki saçmalama.
Neden?