Hey ✌️ Hayırlı Cumalar olsun 🍀 kızdığın ama kızamadığın. Küstüğün ama küsemediğin tam bir baş belası biri var mı? bilmem anlatabildim mi 😌Sen gülümse, ben dökerim yüzümü 💕
dolandın dilime.. 🎶🎶
Sizin de “bi kaşık su da boğmak” istediğiniz ama kıyamadığınız biri/birileri var mı?
Kardeşim var. Bir insan dünyanın en uyuz kızı olabilir mi ya. Bir de bana denk gelmesi peki. İşte kardeş kıyamıyor insan. Elimde olsa bir kaşık suda boğabilirim ama başı sıkışınca okyanusa bile atlıyorum.
Var orta okuldan lise 2 de zaten icratımı yaptım öfke patlaması tabi kötü bi olay siz hiç lavabonun kapısını söküp müdürün odasına götürdünüz mü ben yaptım sinir krizi geçirmiştim sayısız lisede ve yanlış anlaşılma olayında sonra lise hayatım orda bitti (bende bu algılama olduğu sürece karşı tarafa dert anlatmak kadar zor bişey yok yaşayan bilir) şimdi sadece açık lise okuyorum birde mesleki açık öğretim lisesi -VESSELAM-
Var. Mesela ormanlar yanarken bir tarafıyla gülerek toki çok hüzel evler yapacak keşke benimde evim yanmıştı diyeceksiniz şeklinde söylem yapan şahsiyet gibilerini boğmak isterim. Çok güzel de kıyarım böylelerine. Yapmamamın tek bir sebebi var. Sebep ben kötü bir insan değilim.
5 ve 8 yaşındaki yeğenlerim. O kadar delirtiyorlar ki boğasım geliyor. Ama tam kızarken göz göze gelmesem çok iyi olacak ama geliyoruz işte🤦♀️ O an sevesim geliyor.. Ve bendeki nasıl bir sanş bilmiyorum ama ben bu iki yeğenimle karantinadayız 😭😭
Merhabalar, var, 25 yıllık arkadaşımdır kendisi. Hemcinsim olarak tam benim zıttım. Tahammül edemediğim tüm ufak tefek özellikleri bünyesinde barındırıyor. Kıyamıyorum da, kaç yıllık arkadaşım, sırdaşım, fakülte dahil tüm sınıfları birlikte okuduk. Neticede kıramıyorum, kızamıyorum da, fakat eskisi gibi de görüşmüyorum, çünkü kendimi de korumak zorundayım.
Evet ya Bir arkadaşım var devamlı “ben çirkin miyim niye kimse beni beğenmiyor?” diye soruyor. Her sorduğunda boğasım geliyor ama işte kıyamıyorum bu özgüvensiz hallerine üzülüyorum😞
Çok var ama boğamadım çünkü yurtdışınfa yaşıyorum yoksa boğmaktan zevk aldığım o kadar çok insan varkş etrafımda? Herhalde bir ilimizi mezarlık ili yapmamız gerek