Sizin de “bi kaşık su da boğmak” istediğiniz ama kıyamadığınız biri/birileri var mı?

Hey ✌️
Hayırlı Cumalar olsun 🍀
kızdığın ama kızamadığın. Küstüğün ama küsemediğin tam bir baş belası biri var mı?
bilmem anlatabildim mi 😌
Sizin de “bi kaşık su da boğmak” istediğiniz ama kıyamadığınız biri/birileri var mı?
Sen gülümse, ben dökerim yüzümü 💕
dolandın dilime.. 🎶🎶
Sizin de “bi kaşık su da boğmak” istediğiniz ama kıyamadığınız biri/birileri var mı?
Cevapla