Erkek kadının çalışmasını istemiyorsa harçlık vermesi lazım mı?

Arkadaşlar ben çalışmak istiyorim ama geç saat olduğu için nişanlım izin vermiyor benimde ihtiyaçlarım var bari harçlık ver dedim oda şu an veremem ya da bişi begensem ayakabi çanta vb bakarız diyor bende artık kizdm o zmn calisacam karışma dedim neyse zorladım orta yolu bulduk bana haftalık 200 vercek ama haftalık 200 bana yetmiyor örnek bişi begensemde verdiği parayla alacakmisim ondan bişi istemeyecekmism ne yapacam kafam karıştı yokluk bana göre değil
Erkek kadının çalışmasını istemiyorsa harçlık vermesi lazım mı?
Cevapla