Geceleri izliyor tamam bir şey demiyorum. Pqueen izlerken uyuyakalıyor koltukta. Sabah kalkıyor kahvaltı yaparken de izliyor Gerçekten çok bıktım hiç benimle ilgilenmiyor. İlgisini çekmiyorum artık sanırım. Boşanalım istemiyorsan beni diyorum ama sevdiğini söylüyor beni. Ama pelin denen hanımefendiden ayrılamıyor. Biliyorum çok komik bir kadın fakat kıskançlığımdan pqueenden de nefret etmeye başladım. Çok huysuz biri oldum çıktım. Eşimle evlenmeyi o kadar çok istemiştim ki şimdi böyle bir hayatımızın olacağını bilsem asla evlenmezdim. Ne yapayım bilmiyorum. Kıskansın diye elraenn, hype falan izledim ama bıktım artık gerçekten çok bıktım eşimi tokatlayasım geliyor. Dışarı bile çıkmıyoruz. İzlediği yayınları tekrardan youtube dan izliyor. Bir insan bir insanı bu kadar sevebilir mi ya? Mizah aşktan büyük müdür? Lütfen bana yardım edin dayanamıyorum bu yalnızlığa.
Güncellemeler
+1 yıl
pelinim izlemiş ya gııızzz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar