? Bugün bir kez daha anladım ki, ;eşim beni sevmiyor ve tahmin ettiklerim gibi beni aladatti ve bu bir kesin olarak netleşti?

Bugün bir kez daha anladım ki, ;eşim beni sevmiyor ve tahmin ettiklerim gibi beni aladatti ve bu bir kesin olarak netleşti. sevseydi birakmazdı zaten 😭, ve bugün en çok da çocuklarim en ihtiyaç duyduklari babalariyken 😥😥, ama babaları bizi göz göre göre attı😭. Ben bu genç yaşımda 3 tane çocukla bir başıma kaldim. hayatima ve çocuklarim için gizli gizli ağlarken,😭 çaresiz olmam, 😔😩beni benden aldı. Ve onlar için elimden gelen herşeyi yaptım, 😢ve son nefesime kadar da yapacağım.👍👏 Tek isteğim çocuklar'im için güzel bir gelecek olması ve elimden gelen herşeyi yapmam olacak, çünkü onlara söz verdim☝ve eşimin de Allah cezasını versin inşallah.. onu o kadar sevdim ki ve çok değer verdiğim gibi o hep bana yanlış yaptı. Zaten madde bağımlısi, ve kötü alışkanlıkları olmasına rağmen onu kabulendim sevdim baştaci ettim. Ama yaranamadım. O kadar çok şey yaşadım ki hep tek başıma yendim o günleri hiç bir zaman unutmiyacagim. 😭, 1 yıl yıl içinde ne oldu ki ona çok değişti artık onu taniyamiyordum. benden yana ve çocuklar dan yana hiç ilgi gostermiyordu. Sürekli hakaret ve küfür ederek bizi huzursuz ederek bende hep sustum. Elbet birgün düzelir ve eski haline geri döner umuduyla beklerken. Daha önce tahmin ettiklerim gibi herşeyi net olarak öğrendim ki aldattmis beni. Severek evlendiğimiz o gün ve 5yil süren sevdamız ve 3 tane evlatt. Ve 6 yılında İHANET COK KÖTÜ BİR DURUM BENİM İÇİN😭😭 gerçekten artık güvenecegimiz hiç kimsemiz kalmadı bu devirde
? Bugün bir kez daha anladım ki, ;eşim beni sevmiyor ve tahmin ettiklerim gibi beni aladatti ve bu bir kesin olarak netleşti?
Cevapla