Ayrılıp barıştıktan sonra kaybetme korkusu oluyor mu?

Ayrılık yaşanmadan önce onsuz yaşanmazmış onsuz asla yapılmazmış gibi geliyor ya bi kez ayrılıp onsuz da yapabildiğini görünce barıştıktan sonra nasıl oluyor ilişki? Daha mı ciddiyetsiz oluyor? Nasıl?
Ayrılıp barıştıktan sonra kaybetme korkusu oluyor mu?
Cevapla