Sevgilim kendi fotoğraflarımı bir türlü beğenmiyor, sebebi ne olabilir?

Hani tamam her insanın kötü çıktığı fotoğraflar olabilir ama her çektiğim fotoğrafa da ortalama veya kötü demezsin ki. Dedikten sonra da hep gülmeye başlıyor sinir oluyorum istemsiz. Biraz fotojenik olsana diyor sürekli. Daha bugün evde bir fotoğraf çektim attım kötü falan da değildi yani arkadaşlarım beğenmişti. Ona da ortalama bu diyip güldü. Sinir etmek için yapıyor gibi geliyor. Sizce nedendir bu?
Güncellemeler
+1 yıl
şu an bir sürü özürler diledi kızdırmak için yapıyordum hepsi güzeldi inan falan diyor. teşekkür ederim yorumlarınız için.
Sevgilim kendi fotoğraflarımı bir türlü beğenmiyor, sebebi ne olabilir?
Cevapla