Sevdiğiniz insan ile irtibata geçebilmeniz için bahanelerin sonu var mı?



Bu güne kadar en saçma neyi bahane ederek ona ulaşmaya çalıştınız?😂🙈
Sevdiğiniz insan ile irtibata geçebilmeniz için bahanelerin sonu var mı?
#perso
Güncellemeler
+1 yıl
Ben kendimi bu konuda rezil etmeye doymadım🙈
Sadece en komiğini anlatacağım.
En son İstanbul’da deprem olduğunda yazıcaktım sonra aklıma İstanbul’da olmadığı geldi.🙈
sonra çok alakasız özel bir gündü aslında ama yani alakasız o gününü kutlamıştım filan yazmak isteyen Her şartta yazıyor ucunda rezillik de olsa.🙈😂

Bir dost tavsiyesi istiyorsanız alamayacağınızı da bilseniz vazgeçmeyin.
Yaratıcı bahanelerinizi beklemekteyim😂
Şimdi soruyu da beğenin görüşleriniz için de teşekkürler bu arada.😂
Sevdiğiniz insan ile irtibata geçebilmeniz için bahanelerin sonu var mı?
Cevapla