Arkadaş ve flört olarak konuşmak arasında nasıl fark vardır (detayı okuyun) ?

3 aydır bir erkekle konuşuyorum, neredeyse hergün konuşuyoruz. Bana mesela canım benim, yerim ben seni vs şeklinde cümleler söylüyor konuşmamız hiç arkadaş gibi değil ama geçen ay ben kendisinden hoşlandığımı söyleyince normal arkadaş olarak konuştuğumuzu bana hoşlantı gözüyle hiç bakmadığı söyledi, sizce bu normal mi? Karşı cins erkek veya kız arkadaşınıza böyle cümleler söyler misiniz?
Arkadaş ve flört olarak konuşmak arasında nasıl fark vardır (detayı okuyun) ?
Cevapla