Mesela ben kendimde bunu farkettim ve bunu değiştirmeye çalışıyorum.
Çıktığım insanların hepsinin ortak özelliği var. Benzer karakterdeki ve görünümdeki tipleri seçip duruyorum. Ve bu tipler hep aynı hataları yaparak aynı hayal kırıklığını yaşatıyor. Bunu fark ettigim için beklentilerimi de değiştirdim. Sizde de böyle mi hep aynı tipleri mi seçiyorsunuz?
Sevgili seçerken hep aynı tipleri mi seçiyorsunuz?
Sevgilim henüz 1 tane oldu ama eskiden flörtlerim hep farklı farklı karakterler ve tiplerdi. Hayatımdaki erkeklerin tek ortak noktası yabancı olmaları sjsjd