sevdigini mutlu etmek icin neler yapar, ona kizginken nasil davranir, ilgisini belli etmek icin neler yapar?
😑😣
😑😣
Bu sordukların erkekten erkeğe değişir. Birinin yaptığını diğeri yapmadığında sevmiyor anlamı çıkmaz.
Ve ilaveten gerçekten seven bir adamı her halinden anlarsın.
Bakışı başkalaşır, yaklaşımı başkalaşır.
Bazısı şirinlikler yapar karşısındakini güldürebilmek için, bazısı küçük sürprizler. Sinirlendiği zaman sinirini kontrol etmeyi bilir seven adam. Bunu da diliyle söyler şu an sinirliyim lütfen bizi daha fazla üzme diye.
İlgisini zaten her halinden anlarsın ve özel bir eylem içine girmez ilgisini belli etmek için.
Ne güzel
Evet güzeldir sevmek ilgi duymak ama artık güzel sevilmek isteyen hatun yok..
Günümüzde aldatan ve eziyet eden erkekler isteniyor maalesef..
Oyle bir talep yoktur eziyet edeni nie sevsinler. Umitcan uyguna diyorsan belki tehdit etmistir bilemeyiz. Beni adam gibi sevecek ve 2 gun sonra sıkılmayacak birisi ciksin isterdm karsma. Hayirlisi
O adam olamamış zavallıyı kastedmedim. Onun durumu çok farklı bence kızları bağımlılık ile düşürüyor tuzağına.
Ben genel olarak söylüyorum. Biz adam gibi sevecek onun aşkına bir aşık olacağımız kadınların hayalini kurarken.:
Hep sevmeyi bilmeyen, aldatan, kullanan, acınası hallere düşüren erkekleri seviyor kızlar.
Sana gelince evet sen de öyle bir adam çıksın istersin karşına ve ben bunu taktir ederim ama sen de çok uzaksın, neden bulayım senin gibi yüreği güzel olanı
Ya kimse benim gibi birini sevmiyo bi kere. Max 1 hafta dayaniyorlar, sonra sıkılıyorlar. Birisinin sevmesi ya da ilgilenmesi vs fazla lux geliyo bana. Ben sevdikce uzaklasiyorlar itici buluyorlar. Sonra sevmiyor diye aptalca bir aglama dongusu. Tabii sen de haklisindir. Kadin veya erkek kimse sevilmek istemiyor. Bu sadece laf. Mesela millet evlilil teklifi alir. Bana gelenler dogru bile olsa abuk subuk seyler yazarlar cok uzucu. Oysa kimseye o cessrrti de vermem tanimadan sacmalamak da zirvalik. Birinin beni sevme ihtimali eksi sonsuz. Ama umarim sen sanslisindir da seni sevebilecek biri ile tanisirsin. Ben pek umutlu degilim. Herseyin hayirlisi tabii
Ben sana katılmıyorum. Senin sevilme ihtimalin eksilerde falan değil. Ve keşke gizli üye olarak sormasaydın bu soruyu da ispat edebilseydim bunu
Sevmek Sevilmek Çok Güzel Şeylerdir. Tabi Bu Doğru Zamanda Dogru Kişiyle Olunca Daha Da Güzelleşiyor. Seni Seviyorum Kelimesi Artık 13 Yaşındaki Çocukların Diline Bile Düşmüş. Sevgi Belirtmek Lafla Olmaz. Sana Karşı Olan Hal Ve Hareketlerine Bakacaksın. her iki tarafin mutlulugu Içın Nasıl Uğraşlar verdiğine Bakacaksın. Lafla Pilav Pismiyor Biliyorsun. :))
Kimse benim için bir şey yapmadı. 😫
Kimsenin şuana kadar senin için birşey yapmamış olması bundan sonra da birilerinin senin için birşey yapmigi anlamına gelmez. Sağlıklı adımlar attigin zaman mutlu olduğunu göreceksin.
Gorecek biri yok o beni sevmiyo😖
Seni sevmeyen birisi için sen kendini neden üzüyorsun ki. Ne hayat 1 kişiden ibarettir nede mutluluğun bir kişiden ibarettir. Seni uzakları hayatından çıkarttığın gun sana değer verenleri daha iyi goreceksindir
Yok oyle biri ben yapayalnizim
Sen bi mesa atar misin bana
Kızgınken asla kalp kırmaz , bir sorununuz olduğunda hemen çözüm bulmaya çalışır kavga çıkarmaz , sizi önemser bunu belli eder.. sevdiğini sürekli söyler size bunu hissettirir.. bir şey yaşadığında hemen gelir size anlatıır , sizi kendi hayatına dahil eder ailesine anlatır hatta tanıştırmaya bile çalışırr ,, daha neler neler
Seninki öyle heralde
@1adam1sensiz aynen olması gerekende bu bence
Öyle de devir farklı olmuş ama sevindim şanslı sın
Ne güzel
Cevap
14Cevap
https://voca.ro/134wIGqWRg9o
bunu dinle
Boy pos kaş göz uğruna. sevecek adamları reddettiniz sonra seven adam yok diyorsunuz
Sevince bşr erkek sevdiği için her türlü elinden gelen güzelliği yapar ama karşılıklı olmazsa yapmaz
Elini ayağını koyacak yer bulamaz örneğin çok şaşkın görünür
Bizde tersine denk gelmedik
İsteğimiz basit oysa
Seven adam senin ayaklarını yerden keser
Onu üzmek istemez, sakinleştirmeye çalışır.
Gelmezsin tabi siz anca kaçıyorsunuz ahah
Neden denk gelmedin sence
Denk gelmek için eşite yaklaşmak lazım olduğu için bence
Duygularımı yoğun yasıyor bi de belli ediyorum galiba bundan😩
Duygularını yoğun yaşamak sevecek bir adama rastlamamakla alakalı değil bence bazen olmayan şeydede bir hayır vardır dimi
Hem kocam hem sevgilim beni seviyor
Mübarek olsun 😀
Herkesin illa bir alıcısı vardır...
Sevenin halindan sevenler anlar
Ben olsam hiç bir şey yapmazdım.
Eve atar
Arzular stüne titrer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?