Soru açık... ama hayır diyecek şanslı hemcinslerümden cevap beklemiyorum...
Bunu yaşayanların yaşadıklarını anlatmalarını bekliyorum
Bunu yaşayanların yaşadıklarını anlatmalarını bekliyorum
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Fiziksel görmedim çok şükür ama psikolojik hergün görüyorum
Ne gibi
Çok kırıcı ve üzüc hareketlerde bulunuyor sürekli üzülüyorum ağlıyorum ama umrunda değil gönül almak nedir bilmiyor bile ve kırıldığım şeyi ona söyleyince daha çok kızıyor üstüne trip atıyor seviyorum diyor sevgisini göstermiyor iki arada bir derede kalıyorum ayrılmak istiyorum suçlu benim olduğumu zateb ayrılma nçyetlisi olduğumu falan söylüyor daha bi kaç kırıcı şeyler daha
Peki bu yaşadığın mı daha kötü yoksa çok soğukkanlı, kendi doğruları konusunda çok tutarlı, çok fazla kısıtlamasa da kesinlikle otoriter olan, senden onun egemwnliğine otoritesine saygı yani itaat bekleyen ama ayak diremen veya başkaldırman halinde önce uyarı sonra azarlama sonrasında kontrollü ama çok can yakıcı şekilde döven... söz dinlediğin sürece onun otoritesini kabullendiğin sürece herşeyin yolunda gittiği, ama 3-5 ayda bir başkaldırıp sopa ywdiğin bir evlilik mi faha kötü sence?
Ben böyle bir şeyin yaşanacağınj hissettiğim anda ayrılırım çünkü bana şiddet uygulayan adam çocuklarıma da uygular ben hiö beklemem tek celsede boşanırıö fiziksel şiddetin affı olmaz
Kendi durumın daha iyi yani
5 ayda bir dayak yerine hergün dırdır çeknek yeğdir diyorsun
Şiddet görüyorsan bunu benim durumumla ne karşılaştırıyorsun ne hakla yanş herkesin sorunu kendine herkesin dünyası kendine ayrıl boşan ozmn banane ne saçma çocukça bir şey bu
Yooo sadece fikrini merak ediyorum... konuşmak tartışmak istiyorum... belki görüiş alışverişi yaomak istiyorum. Olamaz mı...
Ama istemşyorsan sen bilirsin
Evet elimi ayağımı kırdı dilimle yazıyom şu an
Neden alay etme gwreği duydunuz?
Şiddet gören kadın gelip burda övünür gibi anlatacak mı birde sorduun sorunun qmına koyam evet gördüm aptal anası yüzünden bir de bugün kadının doğum günüydü bişe alim dedim sonra aklıma o olay geldi s. ikmişim hediyesini dedim al sana hikaye napıcqn milletin şiddet hikyesini acaba
Niye övünsün belki detleşir... belki de öz eleştiri yapar... veya nwden ayrılamadığını anlatır... vesairw
Neden küfürlü yorum yazıyorsun anlamadım...
Sorduğun soru olayın gözümde canlanmqsına neden oldu senlik bir durum yok bqcım
Küfretmeden anlatsana... bu yüzden mi dövdü? Sebebini anlamadım.
Anası yüzünden ya sktr et hiç üzme beni ee sen nabıuon
Ben dayak ywdim bu hafta... fena
Ahahha napıyoz lan biz burda onların ben ta mınakoyim boş ver anlatma
Ya da anlat devlet bize baksın ya maaşa falan bağlar belki fjldf
Çok fazla sigara içiyormuşum... bronşit olduğumu öğrwndikten beri sürwkli bırak bırak tutturdu gğnse 2 paket içerek intihar wsiyoemuşum filan falan... boşver dwdim sigaradqn rahatsız isen baljona çık dedim
İyi demişsin
Sonra tuttu kolumdan... içeri odaya götürdü... belden aşağısını soydu... çorap morap hepsi... kaba etlerim bacqklarım ama özellikle ayqk tabanlarım önxe kemeriyle sınra baktı ayaklarımın altında çok etkili değil içerden oklavayı aldı geldi...
Annemi aradım... elleri dert görmesin ben dövmedim diye böyle asi oldun zaten diyor
Afferim
Kime affwrim ya
Sana
Buldun bi mal anlat bütün fantezilerini mınqkoyim senin ya rusbu hadi bb
Ywdim falakayı oturdum aşağı... 1 haftadır günde 2 daldan fazla içemiyorum... kriz yani... 2 pakete alışan biri 2 dalla nasıl yqlasın
Niye fantezi olsun... hiç mi böyle dayak yiyen yok... neden inanmıyorsun