Kız arkadaşına tosunum, yiğidim diye hitap eden erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?
kız zayıf ve balık etli arası bir şey
kız zayıf ve balık etli arası bir şey
Bir yaştan sonra bunlar geçiyor onu gördüm ben dönemsel olduğunu düşünüyorum bu yüzden. Karşındaki kız sorun etmesin önemli olan. Ama bana öyle bir hitapla gelinse olumlu bir tepki vermezdim. :)
tam anlamıyla itici -.- illede çıktığı kişiye tosunum yiğidim diyecekse bakkal lütfüyle çıksın -.-
ben de ederdim aga güzel bir şey bnce çocuk tam sviyo dmmkki :D
Cevap
2Cevap
Çok hoşuma gider ayrı bir samimiyetlik oluşuyor :D
Ayrılma sebebi. Kafasında birşey parçalar öyle ayrılırım hatta. İğrenç insan.
atarlı gençlik :dsadsa
Ne dusuniyim bu bildigin bana hayvan muamelesi yapiyo der ayrilirdim baska dusunecek bir sey yok
Soyadım olduğu için kaçınılmaz son. Cro magnon olduğunu düşünürdüm
soyadın nedir?
Tosunum Yigidim nedir ya al karsina bir de güreş tut kizla
O ne ya öyle. Sevgilin mi askerlik arkadaşın mı. -.-
askerdeyken kız bunun komutanıymış
hahahah çok tatlı ya benim hoşuma giderdi :D
Askerlik arkadaşınızdan bir farkı kalmamış.
bana fazla itici geliyor :D
Şımartmamaya çalışıyor aklı sıra Allah'ımın öküzü
oha derdim herhalde :D
Kavgayada cagirsin kanka :D
Look at me your a son of bitch :-)
Valla hic hoa dusunmuyorum
Hos
hahaha :) ağzını kırarım onun
Kilolu bir kız arkadaşı olduğu
İtici aninda sogurum
Samimidir
krodur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar